Praca: Referent ds. administracji


LASY PAŃSTWOWE-NADLEŚNICTWO GRODZIEC
Referent ds. administracji
Miejsce pracy: Grodziec
Numer: StPr/25/0916
OBOWIĄZKI:
1) Obsługa infrastruktury w zakresie obrotuśrodkami trwałymi.2) Prowadzenie spraw związanych ze stanem ilościowym i jakościowym środków trwałych i niskocennych składników majątkowych,dokonywanie dla nich odpisów amortyzacyjnych.3) Sporządzanie dokumentów w zakresie obrotu składnikami majątkowymi (OT, LT, PP, PT, ZM, LN i inne).4) Prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją środków trwałych i wyposażenia.5) Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia nadleśnictwa.6) Prowadzenie spraw gospodarki mieszkaniowej i lokalowej.7) Prowadzenie spraw związanych z Zintegrowanym Zakupem Energii Elektrycznej (ZZEE) w tym wprowadzaniem danych do modułu CKPŚ.8) Zaopatrywanie jednostki w artykuły biurowe.9) Uczestniczenie w procesie planowania kosztów ubezpieczeń, zaopatrzenia w artykuły biurowe oraz sporządzanie planu amortyzacji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: PRAWO JAZDY KAT. B


Wymagania inne:

Staż pracy co najmniej 1 rok.1) Znajomość Systemu Informatycznego LasówPaństwowych (SILP).2) Znajomość obsługi oprogramowania ElektronicznegoZarządzania Dokumentacją (EZD).3) Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office.4) Odbyty staż lub praktyka w Lasach Państwowych.Szczegóły na stronie internetowej Nadleśnictwa Grodziec

Miejsce pracy:

Grodziec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 do 6 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

Praca w godzinach: 7:00-15:00

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

Zakres obowiązków: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu telefoniczna obsługa Klientów przyjmowanie towaru na stan magazynu zamawianie towaru od dostawców Oczekiwania: dyspozycyjność - praca w systemie 3- zmianowym (6-14, 10-18, 14-22 )...

Asystent / Asystentka Działu Zakupów

CEL PRACY koordynacja procesu obiegu dokumentów praca w systemie SAP R3P, (tworzenie zamówień, raportów, materiałów, dostaw, opisywanie faktur itp.) wsparcie organizacyjne i administracyjne działu zakupów bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy, w szczególności z magazynem przygotowywanie zestawień i raportów inne...

Pracownik Recepcji

Miejsce pracy: Warszawa – okolice Dworca Zachodniego Twoje główne zadania: Obsługa gości oraz klientów, udzielanie informacji o obiekcie, udzielanie odpowiedzi na pytania dotyczące usług lub produktów oferowanych przez firmę. Obsługa telefoniczna: odbieranie i przekazywanie połączeń telefonicznych, udzielanie informacji...

Archiwista / Specjalista w Dziale Organizacji i Kontroli Wewnętrznej / prowadzenie składnicy akt

GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU Koordynowanie procesów archiwizacji dokumentów, w tym: prowadzenie zakładowej składnicy akt; informowanie pracowników o terminowym przekazywaniu dokumentacji z komórek oraz o odpowiednim jej przygotowaniu do archiwizacji, w szczególności o prawidłowym klasyfikowaniu dokumentacji; przyjmowanie...

Asystentka Działu Księgowości

Miejsce pracy: Warszawa – Wesoła, Zakręt Opis stanowiska: Dołącz do zespołu w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i zdobądź cenne umiejętności, które otworzą Ci drzwi do kariery w księgowości! Jako Asystent/ka Działu Księgowości otrzymasz pełne wsparcie oraz możliwość nauki od doświadczonych specjalistów. Nie...