Praca: Referent ds. administracyjno-finansowych


Urząd Dozoru Technicznego jest państwową osobą prawną działającą w obszarze bezpieczeństwa urządzeń technicznych. Dołączenie do grona pracowników UDT to możliwość współpracy z ekspertami technicznymi, a także kontakt z najnowocześniejszą technologią wdrażaną w przemyśle. Rozwój gospodarki i związany z nim przyrost liczby oraz rodzajów urządzeń podlegających dozorowi stymulują rozwój kompetencji, umiejętności i stałą aktualizację wiedzy. Pracownicy UDT mają tym samym szerokie możliwości rozwoju w wielu obszarach dotyczących zarówno działalności inspekcyjnej, audytorskiej, jak i szkoleniowej.

 

Obecnie do Oddziału UDT w Bydgoszczy poszukujemy osoby na stanowisko:

Referent ds. administracyjno-finansowych
Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr ref.: 125.1/01/12/2024
Do Twoich zadań należeć będzie: 
  • Sporządzanie wniosków zakupowych i prowadzenie postępowań zakupowych.
  • Przygotowywanie zapotrzebowań zakupu.
  • Koordynowanie i monitorowanie realizacji umów zawartych na potrzeby Oddziału.
  • Weryfikacja faktur zakupowych.
  • Obsługa korespondencji i dokumentacji technicznej.
  • Obsługa klienta.
  • Praca na zaawansowanym systemie informatycznym.
Nasze potrzeby: 
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, ekonomia lub techniczne.
  • Minimum 1 rok doświadczenia w danym obszarze.
  • Znajomość j. angielskiego.
  • Dokładność, precyzyjność, samodzielność, otwartość na zmiany.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, zdolność negocjacji, analityczne myślenie.
  • Prawo jazdy kat. B.
Co możesz zyskać:
  • Umowę o pracę.
  • Pracę w nowoczesnej, dużej i ugruntowanej na rynku organizacji.
  • Szeroki pakiet benefitów.
Aplikując (klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub „Wyślij”) wyraża Pan/ Pani zgodę na przetwarzanie Pana/ Pani danych osobowych innych niż określone w art. 22 1 Kodeksu Pracy zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym przez okres 12 miesięcy od ich przekazania na potrzeby realizacji procesu rekrutacji w Urzędzie Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, Warszawa (02-353).
APLIKUJ TERAZ

Administrative Assistant in Operational Planning Division

Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in the Division, keeping the register of the...

Asystent / Asystentka Biura

Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze Opieka nad salami konferencyjnymi (system rezerwacyjny, znajomość...

Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Elektronicznego Obiegu Dokumentów

Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości; Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy; Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow. Nasze oczekiwania: Wykształcenie średnie lub w trakcie studiów;...

Asystent ds. exportu

Twój zakres obowiązków Ścisła współpraca z Export Managerem w zakresie działań sprzedażowych Wpisywanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji (w tym dokumentacji celnych) Koordynacja tematów związanych z transportem/logistyką zamówień Przygotowywanie próbek i wysyłka ich do klientów Nasze wymagania...

Specjalista / Specjalistka ds. sekretariatu i ds. organizacyjno-samorządowych

Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie m. in.: prowadzenie sekretariatu: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; prowadzenie dziennika korespondencji; zamawianie art. biurowych, tonerów, art. higienicznych; kontrola nad obiegiem dokumentów; archiwizacja dokumentów; obsługa centrali telefonicznej oraz...