Praca: Referent ds. administracyjnych


Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Referent ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Elbląg
Numer: StPr/25/0464
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie danych do celów sprawozdawczości, archiwizacja dokumentacji ZBK, wprowadzanie zaktualizowanych danych do Zintegrowanego Systemu Informatycznego , obsługa interesantów, sporządzanie map, ustalanie uzytkowników obiektów w terenie. Jedna zmiana 07:00- 15:00 od poniedziałku do piątku.Miejsce odbywania stażu:PON II ul. Malborska 32, ElblągOferta stażu dla osób bezrobotnych, zarejestrowanych w PUP Elbląg.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe

Miejsce pracy:

Elbląg


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu

APLIKUJ TERAZ

Technik prac biurowych

Technik prac biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: pomaturalne/policealne Wymagania inne: wykształcenie od średniego; umiejętność obsługi komputera; komunikatywność, wysoka kultura osobista.

Asystent do spraw księgowości

Asystent do spraw księgowości Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie od średniego ogólnokształcącego; praca przy monitorze powyżej 4h; dodastkowe wymagania: obsługa komputera; komunikatywność, dokładność, współpraca w zespole, kultura osobista.

Asystent kadrowego

-ewidencja prostych dokumentów kadrowych, przygotowanie wstępnej wersji umów o pracę i zlecenia, zakładanie akt osobowych, obsługa programu płatnik, obsługa programu Enova, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, archiwizacja dokumentacji kadrowo-płacowej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Pracownik administracyjny (staż)

w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: komputer - obsługa Uprawnienia: MS OFFICE Wymagania inne: wykształcenie zawodowe lub średnie, komunikatywność, szybkość uczenia się, obsługa komputera (MS Office).

Asystent / Asystentka działu księgowości

Zakres obowiązków : sprawdzanie poprawności, skanowanie (OCR) i opisywanie faktur kosztowych dbanie o terminowość i prawidłowy obieg dokumentów obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym korespondencji mailowej archiwizacja dokumentów obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych Oczekiwania: podstawowa...