Praca: Referent ds. rozliczeń – Dział Wentylacji Mechanicznej


Ogłoszenie numer: 10032206, z dnia 2025-07-08

BetaMed S.A. jest największą firmą medyczną w Polsce zajmującą się pielęgniarską opieką długoterminową oraz wentylacją mechaniczną dla pacjentów niewydolnych oddechowo, zarówno w warunkach domowych jak i stacjonarnych w Chorzowie. Od 2021 roku jest częścią Air Liquide Healthcare  - światowego lidera w dostarczaniu gazów medycznych oraz usług domowej wentylacji mechanicznej. Misją Air Liquide Healthcare jest ochrona zdrowia poprzez innowacyjne produkty i usługi medyczne oraz bieżące wsparcie pacjentów wymagających opieki.

Dołącz do naszego zespołu na stanowisku:

Referent ds. rozliczeń – Dział Wentylacji Mechanicznej

Miejsce pracy: Chorzów

 

Opis stanowiska

  • rozliczanie pracy personelu medycznego (lekarzy, pielęgniarek, fizjoterapeutów) świadczącego usługi w ramach opieki domowej dla pacjentów wentylowanych mechanicznie
  • wprowadzanie danych rozliczeniowych do systemu mMedica
  • weryfikacja dokumentacji medycznej pod kątem wymogów narzuconych przez Narodowy Fundusz Zdrowia
  • weryfikacja kwalifikacji personelu pod kątem wymogów formalnych

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office)
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
  • sumienność, dokładność i dobra organizacja pracy
  • samodzielność oraz odpowiedzialność
  • czynne prawo jazdy kat. B

Mile widziane

  • doświadczenie w branży medycznej
  • znajomość programu mMedica

Oferujemy

  • umowę o pracę
  • pracę na jedną zmianę od poniedziałku do piątku
  • benefity: karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dodatkowe trzy dni urlopu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...