Praca: Referent ds. Rozliczeń Magazynowych – branża odzieżowa


Marka Caterina, specjalizująca się w produkcji i sprzedaży luksusowej damskiej odzieży, poszukuje na stanowisko:
 


Referent ds. Rozliczeń Magazynowych – branża odzieżowa

Miejsce pracy: Warszawa Targówek / za 3 m-ce Legionowo

 

Mile widziane Panie.
 
GŁÓWNE OBOWIĄZKI
  • Wprowadzanie danych z faktur do systemu obsługi produkcji i systemu księgowego;
  • Przyjmowanie zwrotów tkanin i dodatków z zakładów produkcyjnych;
  • Przeliczanie walut i jednostek miar;
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji magazynowo-księgowej;
  • Sporządzanie kartotek materiałów i dodatków;
  • Sporządzanie kopii przyjmowanych dokumentów;
  • Wsparcie kierownika magazynu w zakresie raportów i zestawień stanów magazynowych, przesunięć itp.
  • Obsługa biura.
WYMAGANIA
  • Wykształcenie średnie;
  • Mile widziana znajomość systemów obsługi produkcji i/lub księgowych;
  • Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera;
  • Sumienność, dokładność, obowiązkowość;
  • Organizacja pracy własnej i samodzielność;
  • Terminowość i punktualność;
  • Komunikatywność, cierpliwość;
  • Chęć do nauki i podnoszenia swoich kwalifikacji.
OFERUJEMY
  • Umowę o pracę/zlecenie - cały etat:
  • Praca 8:00-16:00 pon.–pt.:
  • Szkolenie wprowadzające:
  • Pracę w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze.


Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Wsparcie działu handlowego Obsługa dokumentów handlowych Wsparcie w zakresie księgowości i kadr Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz kontrahentami firmy Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych, konferencji, targów oraz innych wydarzeń promocyjnych Obsługa...