Praca: Referent ds. sprzedaży


W związku z planowanym zatrudnieniem
POLSKI TYTOŃ S.A w Radomiu
 
Poszukuje samodzielnych, dynamicznych
w działaniu kandydatów
Referent ds. sprzedaży
Miejsce pracy: Grudziądz
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:
  • Wprowadzanie zamówień sprzedażowych i zakupowych do systemu informatycznego Pracodawcy.
  • Wystawienie dokumentów sprzedażowych i magazynowych ( m.in. FV, WZ )
  • Współpraca z przedstawicielami handlowymi, koordynatorami zakupów towarów, dostawcami.
  • Kontakt telefoniczny z klientami (pełna opieka sprzedażowa i po sprzedażowa klienta)
Od kandydatów oczekujemy:
  • podstawowa znajomość pakietu MS Office(Word, Excel)
  • komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Administracji i Finansów

Zadania: Wsparcie pracy biura w codziennych zadaniach administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (ubezpieczenia, leasing, najem, telekomunikacja) Obsługa rachunków bankowych – przygotowywanie przelewów i kontrola wpływów Księgowanie wyciągów bankowych w systemie finansowo-księgowym Monitorowanie należności i...

Pracownik biurowy

Wynagrodzenie 6.000 – 6.500 brutto Twój zakres obowiązków Obsługa urządzeń biurowych: telefon recepcyjny, xero, aplikacje np. do rezerwacji biurek i sali konferencyjnej Przyjmowanie gości, dbałość o porządek w sali konferencyjnej, serwowanie napojów Korespondencja: archiwizacja, dystrybucja, wysyłka Kontakt z podmiotami...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Data Entry / Accounts Payable Specialist

Job Summary: We are looking for a highly organized and detail-oriented Data Entry & AP Specialist to manage the accurate and timely processing of vendor invoices, perform account reconciliations, and maintain up-to-date records within our ERP system. This role plays a key part in ensuring financial accuracy and smooth coordination with...

Facilities Assistant

Wspieranie Facility Managera w codziennych obowiązkach , celem zapewnienia najwyższego standardu i jakości usług, Codzienna komunikacja, współpraca z pracownikami i z firmami zewnętrznymi, Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów, Wsparcie w zakresie organizacji wydarzeń,...