Praca: Referent ds. systemu biblioteczno-informacyjnego


Powiatowy Urząd Pracy w Koninie
Referent ds. systemu biblioteczno-informacyjnego
Miejsce pracy: Konin
Numer: StPr/25/1120
OBOWIĄZKI:
Zapoznanie się z przepisami wewnętrznymi i dokumentacją.Poznanie zasad funkcjonowania biblioteki i jej struktury.Zapoznanie si e z regulaminem systemu biblioteczno-informacyjnego.Nauka obsługi czytelników tj. udzielanie informacji, pomoc w korzystaniu z księgozbiory, katalogu online, obsługa wypożyczeni.Nauka obsługi ksero oraz innych urządzeń elektronicznych.Nauka obsługi książkomatu.Nauka obsługi systemu biblioteczno-informacyjnego Sowa SQL tj. wyszukiwanie, wypożyczanie, przyjmowanie zwrotów, rezerwacja i prolongata książek.Nauka wyszukiwania informacji i ewidencjonowania zasobów biblioteki.Pomoc przy organizacji wydarzeń promujących czytelnictwo i zasoby biblioteki.
WARUNKI PRACY:
Wymagania dodatkowe:

Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA
Uprawnienia: OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE


Wymagania inne:

art. 69 ustawy

Miejsce pracy:

Konin


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Koninie

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Biura Budowy

Twój zakres obowiązków przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Inwestora przygotowywanie i obieg korespondencji kierowanej do Podwykonawców sporządzanie protokołów z narad i innych spotkań odbywanych w ramach kontraktu przygotowanie zestawień pod rozliczenia kontraktu – z podwykonawcami, stopień zaawansowania...

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje obowiązki: Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów. Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług. Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów. Tworzenie i aktualizowanie raportów. Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb. Szukamy osoby, która: Ma...

Asystent / Asystentka Zarządu / Office Manager

Zakres obowiązków: Wsparcie zarządu: ochrona czasu, przygotowanie materiałów / dokumentów / analiz, kontrola terminów, planowanie kalendarzy i podróży; Komunikacja i koordynacja : triage korepsondencji, pierwszy punkt kontaktu dla interesariuszy, przygotowanie spotkań; Rozliczenia : obsługa wydatków, zamówień i faktur,...

Starszy Archiwista

Porządkowanie materiałów archiwalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami Obsługa dokumentacji w Archiwum Zakładowym – przyjmowanie, opracowywanie, przechowywanie i udostępnianie akt Wyznaczanie dokumentacji do brakowania i prowadzenie ewidencji archiwalnej Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia Dobra znajomość...

Pracownik ds. administracji kadrowej​​​​​​

Zakres obowiązków : sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem pracy pracownika, w tym prowadzenie akt osobowych, wystawianie świadectw pracy, prowadzenie spraw w obszarze: ubezpieczeń społecznych, emerytalno-rentowych, badań lekarskich, zaświadczeń kadrowych, współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie...