Praca: Referent – Dział Domów Studenckich / Pion Kanclerza


Uniwersytet Morski w Gdyni poszukuje

Kandydata/Kandydatkę na stanowisko:

Referent – Dział Domów Studenckich / Pion Kanclerza
Miejsce pracy: Gdynia

Stanowisko: Referent

Wymiar czasu pracy: 1 etat

Jednostka/komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza

Przewidywana data zatrudnienia:  maj 2025 r. 

 

Opis stanowiska:
  • prowadzenie spraw administracyjnych i finansowo-księgowych
  • nadzór nad sprawami technicznymi obiektu
  • wystawianie faktur VAT za wykonane usługi
  • przeprowadzanie inwentaryzacji
  • tworzenie raportów i analiz
  • prowadzenie zamówień
  • rozliczanie czasu pracy pracowników
Wymagania niezbędne:
  • doświadczenie w pracy biurowej lub na stanowisku związanym z obsługą klienta minimum 3 lata
  • wykształcenie wyższe
  • samodzielność i dobra organizacja pracy
  • dobra znajomość obsługi komputera, w tym programu klasy ERP
  • mile widziane doświadczenie w branży hotelarskiej

Ta oferta jest kierowana do osób, które chcą się związać z uczelnią na dłuższy czas (cenimy sobie partnerską współpracę na wiele lat) i lubią pracę z ludźmi.

Pracodawca oferuje:
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość szkolenia i rozwoju zawodowego,
  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym zespole,
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w rozwojowym środowisku,
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych:
    • dofinansowanie zajęć sportowych, 
    • korzystny pakiet medyczny, 
    • dofinansowanie wypoczynku, 
    • dofinansowanie wypoczynku dzieci, żłobka/przedszkola,
    • bony świąteczne dla dzieci,
    • grupowe ubezpieczenie na życie.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. administracji

Zakres obowiązków: Nadzorowanie dokumentacji w firmie, Usprawnianie przepływu informacji, Wsparcie w obsłudze księgowo-kadrowej, Tworzenie prezentacji, Realizacja wyznaczonych zadań i celów. Wymagania: Biegłość w MS Office, Dobra organizacja pracy, Umiejętność priorytetyzacji zadań, Znajomość języka angielskiego lub...

Pracownik ds. Dokumentacji Ekspedycji

Zarządzanie dokumentacją działu ekspedycji. Prowadzenie rejestrów dokumentacji PZ i WZ (waga). Obsługa systemu magazynowo-księgowego. Weryfikacja i opisywanie dokumentów księgowych. Kontrola kosztów oraz wdrażanie działań optymalizacyjnych w procesie ekspedycji. Współpraca z innymi działami w firmie. Awizacje i kontakt z...

Młodszy specjalista ds. administracji

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów i zadań. Szukamy Ciebie jeśli: Masz...

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

Twój zakres obowiązków: Bieżąca obsługa spraw administracyjno-handlowych (m.in. przygotowywanie ofert, umów, przygotowywanie wniosków i pism do urzędów z zakresu działalności spółki), Przygotowywanie raportów, zestawień, Współpraca z firmami transportowymi, Wystawianie kart BDO, Prowadzenie ewidencji opadów BDO,...

Recepcjonistka / Recepcjonista

Główne zadania: kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej - grafik serwisowy, obsługa poczty recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących i wychodzących, wynajem samochodów zastępczych dla serwisu obsługa kasy fiskalnej, telefoniczna obsługa klienta...