Praca: Referent / Referentka ds. Administracyjnych


REMONDIS to rodzinna marka o niemieckich korzeniach i jedno z największych przedsiębiorstw na świecie w branży recyklingu, usług komunalnych i zaopatrzenia w wodę. Działa w 33 krajach świata 
i świadczy usługi dla ponad 30 mln mieszkańców. W Polsce REMONDIS jest obecny od 33 lat i jest liderem w swojej branży. Działa w 50 miastach na terenie całej Polski.
W związku z dalszym dynamicznym rozwojem i sukcesywnym wzmacnianiem pozycji na rynku polskim poszukujemy pracowników na stanowisku:
Referent / Referentka ds. Administracyjnych
Miejsce pracy: Gdynia
Twój dzień pracy będzie składał się z:
  • Koordynacja dokumentacji pracowniczej
  • Kontrola listy obecności Pracowników fizycznych,
  • Prowadzenie rejestru korespondencji,
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentacji,
  • Koordynacja szkoleń BHP,
  • Rejestrowanie Pracowników na badania,
  • Wprowadzanie czasu pracy Pracowników fizycznych do systemu
Od kandydatów oczekujemy:
  • Min. wykształcenie średnie
  • Umiejętność pracy w zespole i organizacji czasu
  • Znajomość obsługi komputera (program Ms Office 365, w szczególności programu Excel)
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Komunikatywność, sumienność, rzetelność
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
  • Pakiet socjalny
  • Pracę na samodzielnym stanowisku
  • Możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole.
APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. administracji

Twoje zadania: Kompleksowa obsługa studentów (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa). Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów (podania, zaświadczenia, legitymacje). Administrowanie sesjami i egzaminami dyplomowymi. Praca w systemach (Moodle, Extranet) i obsługa stypendiów. Tworzenie i aktualizacja programów studiów (IOS, IPS)....

Asystent / Asystentka Managera

wsparcie w codziennym funkcjonowaniu klubu, współpraca z recepcją i trenerami, dbanie o wysoki standard obsługi klientów, udział w organizacji wydarzeń i akcji promocyjnych, pomoc w tworzeniu grafików i prowadzeniu dokumentacji. dobra organizacja pracy i komunikatywność, samodzielność i pozytywne nastawienie, umiejętność...

Pracownik Działu Administracyjno-Finansowego

Zadania: Wsparcie pracy biura w zakresie bieżących spraw administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (m.in. ubezpieczeniowymi, leasingowymi, najmu, telekomunikacyjnymi itp.) Obsługa rachunków bankowych Spółki – przygotowywanie przelewów, monitorowanie wpływów Księgowanie wyciągów bankowych w programie...

Asystent ds. rekrutacji - Pracownik biurowy

Opis stanowiska Obsługa połączeń przychodzących oraz wykonywanie połączeń wychodzących Przeprowadzanie procesu wstępnej rekrutacji pracowników na stanowiska niskiego i średniego szczebla (projekty zagraniczne) Obsługa informatycznego systemu rekrutacyjnego Obsługa korespondencji mailowej + social media Przyjmowanie...

Pracownik biurowy

Telefoniczna obsługa klienta Prowadzenie sprawnej korespondencji mailowej Prowadzenie dokumentacji administracyjno-biurowej Wystawianie faktur Tworzenie baz klientów Dbanie o sprawną komunikację z przedstawicielami handlowymi Wykonywanie bieżących czynności zleconych przez przełożonego Znajomość programu Subiekt GT Znajomość...