Praca: Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich


Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
ogłasza nabór na stanowisko

referenta/specjalisty administracyjnego związanego z dydaktyką
w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich
DK.1100.2.2025
Do obowiązków pracownika m.in. będzie należało:
  • prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów,
  • sporządzanie planów i analiz związanych z pracą Działu Nauczania i Spraw Studenckich, w tym sporządzanie raportów do systemów elektronicznych (GUS, POL-on).
Wymagania:
  • ukończone studia wyższe (preferowane: administracja lub pokrewne),
  • bardzo dobra obsługa komputera (Word, Excel, urządzeń biurowych),
  • umiejętność szybkiego uczenia się, działania pod presją czasu,
  • dobra organizacja pracy własnej i samodzielność w wykonywaniu zadań,
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym,
  • zaangażowanie i wysoka kultura osobista,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy.
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy specjalista ds. dokumentacji eksportowej

Zadania, które dla Ciebie mamy: Przygotowywanie dokumentacji do sprzedaży UE i rozliczenia transakcji VAT, m.in. drukowanie, wysyłanie i sprawdzanie dokumentacji Weryfikacja zwracanych dokumentów od klientów Rejestracja klientów w systemie Weryfikacja NIP UE klientów zgodnie z wytycznymi Bieżące wsparcie pracy działu Aplikuj...

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie zużycia energii elektrycznej, Uzgadnianie...

Office Manager

Zarządzanie prawidłowym funkcjonowaniem biura agencji Wsparcie działu księgowości agencji, w tym ewidencja faktur i przygotowywanie umów Współpraca z firmami kurierskimi oraz pocztą Współpraca z działem logistyki agencji Wsparcie Zarządu w bieżącej działalności Utrzymywanie stałej łączności z pozostałymi...

Asystent Działu Danych Podstawowych

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: administrowanie bazą dostawców – wprowadzanie i aktualizacja danych, zakładanie nowych dostawców, obsługa systemów promocyjnych, tworzenie akcji dla klientów indywidualnych, weryfikacja i archiwizacja dokumentów oraz opracowanie umów, kontrola jakości danych podstawowych artykułów....

Referent ds. administracyjno-finansowych

Do Twoich zadań należeć będzie: Sporządzanie wniosków zakupowych i prowadzenie postępowań zakupowych. Przygotowywanie zapotrzebowań zakupu. Koordynowanie i monitorowanie realizacji umów zawartych na potrzeby Oddziału. Weryfikacja faktur zakupowych. Obsługa korespondencji i dokumentacji technicznej. Obsługa klienta. Praca na...