Praca: Referent / Specjalista ds. Administracyjnych w Zakładzie Technik Dentystycznych i Zaburzeń Czynnościowych Narządu Żucia


Referent / Specjalista ds. Administracyjnych w Zakładzie Technik Dentystycznych i Zaburzeń Czynnościowych Narządu Żucia
Miejsce pracy: Gdańsk
R/63R25/AB

DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:

  • prowadzenie i obsługa administracyjna sekretariatu Zakładu Technik Dentystycznych i Zaburzeń Czynnościowych Narządu Żucia (w tym obsługa korespondencji, dokumentacji, delegacji),
  • prowadzenie i obsługa administracyjna dydaktyki (w tym prowadzenie spraw e-pensum, e-dziekanat, e-sylabus i innych programów GUMed, tworzenie umów zlecenie, rozliczanie rachunków),
  • archiwizacja dokumentacji administracyjnej i dydaktycznej,
  • sporządzanie miesięcznej ewidencji czasu pracy oraz harmonogramu czasu pracy,
  • sporządzanie pism, wykazów, sprawozdań oraz innych wniosków,
  • prowadzenie kalendarza kierownika,
  • zaopatrzenie jednostki w materiały biurowe, sprzęty i usługi,
  • praca w extranecie, jako redaktor stron przedmiotowych Zakładu,
  • współpraca z innymi Jednostkami, organizowanie spotkań i innych wydarzeń.

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • wykształcenia min. średniego, wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem,
  • doświadczenia na stanowisku o profilu administracyjnym,
  • bardzo dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych,
  • znajomości zasad redagowania pism i łatwości w prowadzeniu korespondencji,
  • samodzielności w działaniu, systematyczności, wysokich umiejętności interpersonalnych, zorganizowania,
  • logicznego, analitycznego i kreatywnego myślenia,
  • samodzielności w działaniu, systematyczności, wysokiej umiejętności interpersonalnej,
  • komunikatywności, lojalności i dyskrecji,
  • znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1.

OFERUJEMY:

  • umowę na zastępstwo w jedynej uczelni medycznej posiadającej status uczelni badawczej,
  • pracę w modelu stacjonarnym,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek za wysługę lat,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracownika i dzieci oraz refundacja wypoczynku dzieci,
  • działania na rzecz pracownika w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • możliwość skorzystania z karty sportowej z dofinansowaniem,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie.
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością zarządzanie dokumentacją budynku sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem kwaterowanie mieszkańców internatów/kwater...

Specjalista ds. Administracyjnych

Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji, która stawia na rozwój, współpracę i wysoką jakość kształcenia. Do naszego zespołu administracyjnego poszukujemy osoby zaangażowanej, dobrze zorganizowanej i otwartej na nowe wyzwania. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na funkcjonowanie uczelni i wspierać...

Specjalista ds. Obsługi Projektów Maszyn Budowlanych

Obsługa projektów w systemie ERP – od zamówienia po sprzedaż lub wynajem maszyn budowlanych Kontrola poprawności umów sprzedaży i najmu oraz polis ubezpieczeniowych Organizacja transportu maszyn i wyposażenia w kraju i za granicą Nadzór nad stanem magazynowym maszyn i osprzętu Wystawianie i przypisywanie faktur do projektów...

Pracownik działu Centermanagement (k/m)

Ciekawe projekty Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych i organizacyjnych, takich jak zarządzanie umowami, kontrola faktur, zarządzanie terminami itp. Współtworzenie i wdrażanie koncepcji wydarzeń oraz działań PR i marketingowych w ścisłej współpracy z działem reklamy i marketingu Optymalizacja obiektu zorientowana...

Asystent / Asystentka Centermanagement (k/m)

Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami Współpraca z działami firmy, np. z działem...