Praca: Referent / Specjalista w Dziale Domów Studenckich i Akademickich CM


UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU
Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
zatrudni na stanowisko
referenta / specjalisty
w
Dziale Domów Studenckich i Akademickich CM

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Główne obowiązki:

 

Obsługa administracyjno-biurowa domów studenckich i akademickich CM w szczególności:

  • dokonywanie rozliczeń za zakwaterowanie oraz media,
  • sporządzanie umów najmu,
  • prowadzenie ewidencji mieszkańców z wykorzystaniem dostępnego oprogramowania,
  • prowadzenie analizy stanu zadłużenia mieszkańców oraz egzekwowanie należności,
  • redagowanie pism,
  • prowadzenie spraw związanych ze zlecaniem usług.

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe,
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • samodzielność i elastyczność oraz sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,
  • umiejętność współpracy i dobrej organizacji pracy, w tym pracy pod presją czasu,
  • pozytywne nastawienie i cierpliwość,
  • odpowiedzialność, zaangażowanie i motywacja do pracy,
  • chęć uczenia się, ciągłego rozwoju i podejmowania nowych wyzwań.

Dodatkowym atutem będzie:

  • ukończone studia wyższe na kierunku administracja, ekonomia, zarządzanie
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość środowiska administracyjnego Uczelni.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w renomowanej Uczelni,
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego i programu opieki medycznej,
  • możliwość skorzystania z pakietu świadczeń socjalnych, m.in.:
    • dofinansowania biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe,
    • dofinansowania do karty Multisport,
    • dofinansowania opłat z tytułu uczęszczania dziecka do żłobka, przedszkola lub innych placówek wychowania przedszkolnego,
    • dofinansowania wypoczynku, w tym wypoczynku dzieci i młodzieży,
    • preferencyjnych pożyczek.
APLIKUJ TERAZ

Administrative Assistant in Operational Planning Division

Duties and tasks linked to the post: the organisation of meetings with internal and external participants, supporting in related logistical/procurement/financial etc preparatory activities and succeeding assignments, contributing to drafting/distributing/storing various communication processed in the Division, keeping the register of the...

Asystent / Asystentka Biura

Zadania: Kompleksowe obsługiwanie recepcji: przyjmowanie gości, koordynowanie spotkań, odbieranie połączeń Obsługiwanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich Zapewnienie płynnego obiegu dokumentów i informacji w biurze Opieka nad salami konferencyjnymi (system rezerwacyjny, znajomość...

Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Elektronicznego Obiegu Dokumentów

Twoje zadania: Wsparcie użytkowników korzystających z workflow w Grupie w szczególności Dział Księgowości; Bieżąca aktualizacja danych w systemie workflow Grupy; Tworzenie instrukcji i bieżąca aktualizacja Bazy Wiedzy dla użytkowników systemu worflow. Nasze oczekiwania: Wykształcenie średnie lub w trakcie studiów;...

Asystent ds. exportu

Twój zakres obowiązków Ścisła współpraca z Export Managerem w zakresie działań sprzedażowych Wpisywanie zamówień, przygotowywanie ofert i dokumentacji (w tym dokumentacji celnych) Koordynacja tematów związanych z transportem/logistyką zamówień Przygotowywanie próbek i wysyłka ich do klientów Nasze wymagania...

Specjalista / Specjalistka ds. sekretariatu i ds. organizacyjno-samorządowych

Do obowiązków osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie m. in.: prowadzenie sekretariatu: przyjmowanie i wysyłanie korespondencji; prowadzenie dziennika korespondencji; zamawianie art. biurowych, tonerów, art. higienicznych; kontrola nad obiegiem dokumentów; archiwizacja dokumentów; obsługa centrali telefonicznej oraz...