Praca: Referent w Domu Studenckim



Uniwersytet Wrocławski ogłasza konkurs na stanowisko referenta w Domu Studenckim „Kredka”

Referent w Domu Studenckim
Miejsce pracy: Wrocław, pl. Uniwersytecki 1
Nr ref.: referent.11.DSS.AH

Nazwa stanowiska: referent

Wymiar etatu: pełny etat

Liczba etatów: 1

 

Główne obowiązki
  • Prowadzenie spraw związanych z zakwaterowaniem.
  • Obsługa mieszkańców domu studenckiego oraz współpraca z firmami zewnętrznymi.
  • Prowadzenie spraw związanych z wyposażeniem domów studenckich.
  • Prowadzenie dokumentacji wewnętrznej i zewnętrznej w ww. zakresach.
  • Obsługa poczty elektronicznej.
  • Wykonywanie dodatkowych zadań związanych z funkcjonowaniem jednostki.
Wykształcenie
  • Wykształcenie minimum średnie oraz 2 lata doświadczenia, preferowane wyższe.
Wymagania konieczne
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Biegła obsługa komputera – pakietu MS OFFICE oraz urządzeń biurowych.
  • Wysoki poziom zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Gotowość do nabywania nowych umiejętności.
Wymagania pożądane
  • Doświadczenie w pracy o podobnym charakterze.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Odpowiedzialność, pracowitość i zaangażowanie.
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
  • Dyspozycyjność.
Oferujemy
  • Zatrudnienie w prestiżowej i renomowanej Uczelni.
  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę).
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka”.
  • Możliwość skorzystania z karty multisport.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia opieki medycznej.
  • Dofinansowanie wypoczynku.
  • Dofinansowanie wypoczynku dzieci.
  • Preferencyjne pożyczki.

APLIKUJ TERAZ

Starszy Specjalista ds. Bezpieczeństwa Informacji

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Tworzenie, weryfikacja i utrzymanie procedur regulujących proces ochrony danych osobowych i przetwarzania danych w chmurze, transferu danych oraz AI Pisanie opinii w zakresie zgodności projektów/ inicjatyw/ z przepisami prawa regulującymi przetwarzanie danych osobowych i danych...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

praca hybrydowa/zdalna Główne zadania: Realizacja i koordynacja zamówień klientów Przygotowywanie ofert handlowych Wystawianie dokumentów sprzedażowych Kontakt z dostawcami Przygotowywanie zwrotów do dostawców Wymagania: Wykształcenie min. średnie Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B1/B2)...

Specjalista ds. administracji dla ATOS (z j. niemieckim)

O zespole ATOS Operations jest nowo utworzonym zespołem w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support. Zespół jest zlokalizowany w centrum Szczecina, w Piastów Office Center. Dział odpowiada głównie za przygotowanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów do naszych...

Office Coordinator

Twój zakres obowiązków: Utrzymanie i monitorowanie powierzchni biurowej Planowanie i organizowanie działań serwisowych oraz późniejsza weryfikacja pod kątem ich prawidłowego wykonania Bezpośrednie zarządzanie i kontrola usług zarządzanych przez wynajmującego (media, ochrona, dostęp, ochrona przeciwpożarowa, konserwacja,...

Pracownik działu administracyjnego z j. niemieckim

Zakres obowiązków: Wprowadzanie i weryfikacja danych. Przygotowanie i skanowanie dokumentów. Wymagania: Znajomość języka niemieckiego na poziomie co najmniej B1. Preferowany status studenta. Dokładność, zaangażowanie oraz umiejętności obsługi komputera. Dyspozycyjność w wymaganych godzinach pracy.