Praca: Referent


Kuratorium Oświaty w Poznaniu
Wielkopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 155789

Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
  • Zadania wykonywane w siedzibie
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjnobiurowych
  • Stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego
  • Budynek wyposażony jest w windy osobowe i nie jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
  • Magazyny archiwum zakładowego znajdują się w pomieszczeniach piwnicznych, do których nie ma dostępu przy pomocy windy

Zakres zadań

  • Zadanie 1.
  • Przyjmowanie, ewidencjonowanie i udostępnianie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych urzędu oraz dokumentacji przebiegu nauczania zlikwidowanych szkół i placówek z terenu województwa poznańskiego
  • Zadanie 2.
  • Przeprowadzanie kwerend w gromadzonej dokumentacji w celu udzielenia odpowiedzi/wydania dokumentów klientom zewnętrznym i wewnętrznym
  • Zadanie 3.
  • Przygotowywanie dokumentacji do przekazania do archiwum państwowego oraz do brakowania

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie technik archiwista
  • Znajomość obowiązujących przepisów prawa dotyczących prowadzenia archiwum, zasad archiwizowania
  • Znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych i regulacji ogólnie obowiązujących dotyczących postępowania z dokumentacją
  • Biegła znajomość pakietu biurowego Ms Office
  • Znajomość technik biurowych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Ukończenie kursu kancelaryjno-archiwalnego
  • Umiejętność współpracy w zespole, komunikatywność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, w pokoju wieloosobowym
  • Samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej
APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością zarządzanie dokumentacją budynku sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem kwaterowanie mieszkańców internatów/kwater...

Specjalista ds. Administracyjnych

Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji, która stawia na rozwój, współpracę i wysoką jakość kształcenia. Do naszego zespołu administracyjnego poszukujemy osoby zaangażowanej, dobrze zorganizowanej i otwartej na nowe wyzwania. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na funkcjonowanie uczelni i wspierać...

Specjalista ds. Obsługi Projektów Maszyn Budowlanych

Obsługa projektów w systemie ERP – od zamówienia po sprzedaż lub wynajem maszyn budowlanych Kontrola poprawności umów sprzedaży i najmu oraz polis ubezpieczeniowych Organizacja transportu maszyn i wyposażenia w kraju i za granicą Nadzór nad stanem magazynowym maszyn i osprzętu Wystawianie i przypisywanie faktur do projektów...

Pracownik działu Centermanagement (k/m)

Ciekawe projekty Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych i organizacyjnych, takich jak zarządzanie umowami, kontrola faktur, zarządzanie terminami itp. Współtworzenie i wdrażanie koncepcji wydarzeń oraz działań PR i marketingowych w ścisłej współpracy z działem reklamy i marketingu Optymalizacja obiektu zorientowana...

Asystent / Asystentka Centermanagement (k/m)

Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami Współpraca z działami firmy, np. z działem...