Praca: Samodzielny Referent ds. administracyjno-gospodarczych (stanowisko urzędnicze)


Ogłoszenie numer: 10042063, z dnia 2025-07-07

Zespół Szkół im. Prezydenta Ignacego Mościckiego

Samodzielny Referent ds. administracyjno-gospodarczych (stanowisko urzędnicze)

Miejsce pracy: Zielonka

Nr Ref.: StPr/25/0670

 

Opis stanowiska

  • Prowadzenie spraw związanych z realizacją zamówień publicznych, ochroną danych osobowych, realizacją zadań z zakresu kontroli zarządczej, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, bezpieczeństwa i higieny pracy, sporządzanie umów cywilno-prawnych.
  • Warunkiem przystąpienia do rekrutacji jest złożenie dokumentów w siedzibie pracodawcy w zapieczętowanej kopercie:

    1) życiorys (CV);

    2) kwestionariusz osobowy (załącznik nr 1);

    3) kserokopie świadectw pracy;

    4) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów);

    5) kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

    6) oświadczenie i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (załącznik nr 2);

    7) inne dokumenty wymagane przepisami prawa.

     

    Kserokopie dokumentów aplikacyjnych, o których mowa w ust. 5 pkt. 3-5, powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

     

    Życiorys (CV) powinien być opatrzone klauzulą:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”

  • Pełny opis oferty oraz wzory wymaganych załączników znajdują się na stronie BIP szkoły: http://zielonka.powiat-wolominski.pl/pliki/ogloszenia/Ogloszenia_o_pracy/Ogloszenie_ref_adm_gosp_09-2025.pdf

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie zawodowe, administracyjne
  • Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych ksero, komputer
  • Uprawnienia: Znajomość prawa zamówień publicznych.
  • Uprawnienia: Znajomość przepisów o ochronie danych osobowych.
  • Uprawnienia: Znajomość przepisów o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych.
  • Uprawnienia: Obsługa pakietu MS Office
  • Uprawnienia: Znajomość przepisów kontroli zarządczej i BHP.
  • Uprawnienia: Znajomość procedur administracyjnych

Oferujemy

  • Miejsce pracy:
  • Zielonka
  • Rodzaj umowy:
  • Umowa o pracę na czas określony
  • Wynagrodzenie brutto:
  • od 5 506,90 PLN
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...