Praca: Sekretarka - Asystent / Asystentka Zarządu


Ogłoszenie numer: 10365587, z dnia 2025-10-28

Klient portalu Praca.pl

Sekretarka - Asystent / Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Wieprz

 

Opis stanowiska

  • Organizacja pracy biura Zarządu i obsługa spraw administracyjnych
  • Przygotowywanie dokumentów, raportów oraz korespondencji firmowej
  • Wspieranie kadry zarządzającej w realizacji bieżących zadań
  • Utrzymywanie kontaktu z klientami i współpracownikami firmy
  • Nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i dokumentów
  • Zapewnienie terminowej realizacji powierzonych obowiązków

Wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Umiejętność samodzielnego planowania pracy i wyznaczania priorytetów
  • Odpowiedzialność, dokładność i wysoka kultura osobista
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Word i Excel
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • Prawo jazdy kat. B
  • Mile widziane: znajomość języka angielskiego oraz systemu Comarch ERP XL

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • Realny wpływ na organizację pracy biura
  • Profesjonalne narzędzia i wsparcie zespołu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. administracyjnych

Nadzorowanie działu administracyjnego Wsparcie dla działu księgowości. Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą. Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych. Koordynowanie terminarza i spotkań Zarządu, Zarządzanie...

Specjalista ds. umów

przygotowywanie, analizowanie i opiniowanie treści umów zawieranych z kontrahentami, dostawcami i innych, zabezpieczenie umów od strony formalno-prawnej, analiza postanowień SIWZ przed zawarciem umowy, nadzór nad trwającymi umowami oraz bieżąca weryfikacja zgodności zapisów umów z warunkami zawieranych kontraktów, bieżące...

Specjalista ds. wsparcia administracyjnego – dział IT

Zadania: Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz dbanie o przepływ informacji pomiędzy działami Prowadzenie archiwum dokumentów Zaopatrywanie biura w artykuły biurowe i spożywcze Aktywny udział w posiedzeniach zarządu, przygotowywanie protokołów, raportów i podsumowań Przyjmowanie gości, wspomaganie...

Fakturzystka / Referentka ds. handlu

wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentacji towarzyszącej wystawionej fakturze, kontrola dokumentacji sprzedaży, współpraca z handlowcami i z magazynem. dokładności i sumienności w wykonywaniu powierzonych zadań, komunikatywności, dobrej organizacji pracy, umiejętności pracy w zespole, jeśli nie masz doświadczenia,...

Pracownik ds. Magazynu i Biura

Twoje zadania: nadzór nad gospodarką magazynową przyjmowanie dostaw i przygotowanie wysyłek wystawianie faktur i dokumentów magazynowych obsługa telefoniczna współpracowników serwisu Czego oczekujemy: praktyki w pracy na podobnym stanowisku biegłej obsługi komputera, mile widziane SUBIEKT GT/NEXO umiejętności pracy...