Praca: Sekretarka - Asystent / Asystentka zarządu


Ogłoszenie numer: 9646846, z dnia 2025-04-03

Klient portalu Praca.pl

Sekretarka - Asystent / Asystentka zarządu

Miejsce pracy: śląskie

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie zarządu w bieżących zadaniach i projektach
  • Koordynowanie kalendarza spotkań oraz organizowanie podróży służbowych
  • Sporządzanie protokołów i notatek służbowych ze spotkań
  • Przygotowywanie dokumentacji, raportów i prezentacji
  • Komunikacja z partnerami biznesowymi, klientami oraz współpracownikami z innych działów
  • Organizowanie wydarzeń wewnętrznych
  • Pomoc w koordynacji działań realizowanych przez inne działy

Wymagania

  • Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w tym w organizacji biura i zarządzaniu kalendarzem
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, szybkiego podejmowania decyzji oraz zarządzania czasem
  • Doskonała organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu oraz wielozadaniowość
  • Lojalność, dyskrecja i umiejętność zachowania tajemnic służbowych

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Praca w profesjonalnym i wspierającym zespole, w godzinach 8.00–16.00
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz system nagród
  • Bogaty pakiet benefitów: karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy MyBenefit oraz program rabatowy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy specjalista ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego

Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez pracowników wystawianie faktur...

Pracownik biurowy

- Prace biuorwe- Pomoc w prowadzeniu ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników- Odbieranie poczty elektronicznej Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: wyższe (w tym...

Pracownik biurowy

Biężąca obsługa pracy przedsiębiorstwa, w tym: przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz prawidłowy obieg korespondencji (poczta przychodząca, wychodząca), obsługa poczty elektronicznej, odbieranie połączeń telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie projektów pism, sprawozdań i wniosków składanych przez...

Referent – Dział Domów Studenckich / Pion Kanclerza

Stanowisko: Referent Wymiar czasu pracy: 1 etat Jednostka/komórka organizacyjna: Dział Domów Studenckich/ Pion Kanclerza Przewidywana data zatrudnienia: maj 2025 r. Opis stanowiska: prowadzenie spraw administracyjnych i finansowo-księgowych nadzór nad sprawami technicznymi obiektu wystawianie faktur VAT za wykonane usługi...

Młodszy specjalista ds. administracji

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi księgowo- kadrowej, Przygotowywanie prezentacji, Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów i zadań. Szukamy Ciebie jeśli: Masz...