Praca: Sekretarka / Asystentka biura z prawem jazdy


Ogłoszenie numer: 8987821, z dnia 2024-05-11

Firma NORMA, dealer maszyn budowlanych, deweloperstwo, branża importowo eksportowa, wynajem pojazdów

Sekretarka / Asystentka biura z prawem jazdy

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • wykonywanie zadań powierzonych
  • prawo jazdy
  • załatwianie spraw w urzędach
  • asystowanie przy spotkaniach
  • dowożenie dokumentów do firm
  • obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej
  • kontakt z Biurem Rachunkowym
  • kontrola sprawnego funkcjonowania biura
  • obsługa spotkań odbywających się w biurze

Wymagania

  • zdolności organizacyjne
  • dynamika
  • umiejętność prowadzenia aut luksusowych
  • samodzielność
  • wysoka kultura osobista
  • wykształcenie minimum średnie
  • prezencja

Oferujemy

  • stabilność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
  • pracę dynamicznie rozwijającej się firmie
  • przyjazną atmosferę pracy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • szerokie możliwości awansu
  • możliwość korzystania z floty pojazdów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Biura / Showroomu

Twój zakres obowiązków: prowadzenie biura/showroomu (prace administracyjne i organizacyjne) organizacja i obsługa spotkań nadzór na wyposażeniem showroomu, jego stanem technicznym i estetycznym koordynacja obiegu korespondencji biurowej i przesyłek kurierskich Nasze wymagania: jesteś osobą otwartą, łatwo nawiązującą...

Specjalista ds. administracji

Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty elektronicznej, Wprowadzanie i dekretowanie...

Specjalista ds. administracji

Twoim zadaniem będzie: Rejestracja korespondencji, tworzenie i prowadzenie archiwum korespondencji, Prowadzenie protokołów ze spotkań z klientem i podwykonawcami w projekcie, Rejestracja i przechowywanie dokumentacji projektowej, warsztatowej i wykonawczej, Udział w kompletowaniu dokumentacji projektowej...

Pracownik Wsparcia w Dziale Handlowym z Językiem Angielskim

Obowiązki: rozmowy handlowe z klientami z kreślonego regionu świata, wsparcie przedstawicieli handlowych i partnerów, przygotowywanie ofert handlowych, prace biurowe w tym korespondencja mailowa z klientami, tworzenie spisów produktów, pomoc klientom w wyborze odpowiednich tkanin, informowanie klientów o stanach magazynowy...

Financial and Administration Assistant

Responsibilities: Office administration (50% of time) Managing office related communications, correspondence and shipments (mail, couriers, other deliveries) Administrating office assets and documentation repository Office supply management Managing office reception desk by hosting (door-to-door) all guests visiting the office Finance...