Praca: Sekretarka / Asystentka Zarządu


P.W. CENTROSTAL- WROCŁAW Spółka Akcyjna jest wiodącym dystrybutorem pełnego asortymentu wyrobów hutniczych w Polsce południowo-zachodniej.
Obsługujemy kompleksowo przedsiębiorstwa produkcyjne i inwestycje budowlane na terenie całej Polski
 
Poszukujemy do siedziby firmy we Wrocławiu pracownika na stanowisko:
Sekretarka / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: NS/W
Zakres obowiązków:
  • kompleksowe administrowanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną Spółki
  • obsługa logistyczna zebrań oraz spotkań Prezesa Zarządu odbywających się w siedzibie firmy
  • przygotowywanie zestawień, rejestrów, raportów oraz prezentacji na potrzeby Zarządu
  • organizowanie oraz koordynacja podróży służbowych Prezesa Zarządu
  • organizacja wydarzeń wewnętrznych ( imprez i spotkań firmowych)
  • realizacja dodatkowych zadań powierzonych przez bezpośredniego przełożonego
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word , Excel, Power Point)
  • mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • zaangażowanie, komunikatywność, asertywność i sumienność
  • prawo jazdy kat. B
  • wysoka kultura osobista
Oferujemy:
  • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku
  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • pakiet socjalny, m.in. karty benefit, ośrodek wypoczynkowy dla pracowników , bony świąteczne, dofinansowanie do wypoczynku dzieci itp
Na CV prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 Dz.U. 133 Poz. 883)”.

Uprzejmie informujemy, że administratorem danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „CENTROSTAL-WROCŁAW” S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Pełczyńska 4. Podanie danych w zakresie: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres korespondencyjny), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia jest obowiązkowe i wynika z przepisów Kodeksu Pracy, podanie pozostałych danych jest dobrowolne. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. obsługi komunikacji masowej

okres próbny

Technik prac biurowych (wydział geodezji, kartografii i katastru)

Sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej, m.in. sporządzanie różnego rodzaju pism (w tym pism urzędowych); kompletowanie dokumentów; obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (faksu, kserokopiarki, skanera itp.); pomoc przy bieżącej archiwizacji dokumentów; organizowanie pracy biura, w tym kompletowanie...

Technik prac biurowych

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Biegła znajomość komputera Wymagania inne:

Technik prac biurowych

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Biegła znajomość komputera Wymagania inne:

Technik prac biurowych

zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych Wymagania inne: