Praca: Sekretarka medyczna


ZAKŁAD KARNY W OPOLU LUBELSKIM
Sekretarka medyczna
Miejsce pracy: Opole Lubelskie
Numer: StPr/25/0520
OBOWIĄZKI:
obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej, obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów eDok, prowadzenia stosownych rejestrów i ewidencji, przygotowywania projektów pism oraz zestawień statystycznych, archiwizacji dokumentacji.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Komunikatywność
Uprawnienia: odporność na stres
Uprawnienia: dobra organizacja pracy


Wymagania inne:

umiejetność pracy w grupie, mile widziane kursy specjalistyczne, preferowane doświadczenie zawodowe, znajomość języka w stopniu podstawowym

Miejsce pracy:

Opole Lubelskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 3 840 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu Lubelskim

APLIKUJ TERAZ

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Technik administracji

1. Zapoznanie się z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz ustawie o zmianie ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.2. Zapoznanie się z rozporządzeniem ministra kultury w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania oraz zasad i trybu przekazywania maeteriałów archiwalnych do...

Technik administracji

Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Miejsce wykonywania pracy: Wydział Kryminalny - Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Technik administracji

- Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA Wymagania inne:

Sekretarka medyczna

obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej, obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów eDok, prowadzenia stosownych rejestrów i ewidencji, przygotowywania projektów pism oraz zestawień statystycznych, archiwizacji dokumentacji. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia:...