Praca: Sekretarka medyczna


Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim
Sekretarka medyczna
Miejsce pracy: Sokołów Podlaski
Numer: StPr/24/0195
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie dokumentacji biurowej,- uzupełnianie dokumentacji medycznej,- przygotowywanie pisemnych dokumentów dla pacjenta
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Sokołów Podlaski


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sokołowie Podlaskim

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Obsługa komputera

Pomocnik archiwisty

Szczegółowe zaznajomienie się ze strukturą organizacyjną, regulaminem pracy, zapoznanie się z obowiązkami i uprawnieniami stażysty, przeszkolenie w zakresie BHP i p.poż., przyjmowanie dokumentacji tradycyjnej z poszczególnych komórek organizacyjnych, przyjmowanie dokumentacji elektronicznej z EZD z poszczególnych komórek...

Pracownik obsługi biura/archiwista dokumentów papierowych

Pomoc w obsłudze recepcji (przygotowywanie dokumentów, prowadzenie korespondencji, odbieranie przesyłek, umawianie kurierów, umawianie wizyt pacjentów, obsluga urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów papierowych). Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w...

Pracownik biurowy

Pomoc przy archiwizacji dokumentów z zakresu koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego, ułożenie akt wewnątrz teczek w kolejności spisu spraw, usunięcie z dokumentacji części metalowych i plastikowych ( np: spinaczy, zszywek, wąsów) reszta informacji w załączniku. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy...

Pracownik biurowy

Wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: mile widziane prawnicze Uprawnienia: podstawowa znajomość Word i Excel Uprawnienia: dobra obsługa komputera Wymagania inne: