Praca: Sekretarka, pracownik biurowy


Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim
Sekretarka, pracownik biurowy
Miejsce pracy: Lwówek Śląski
Numer: StPr/25/0309
OBOWIĄZKI:
-prowadzenie kancelarii i sekretariatu Zarządu Zlewni,-przygotowywanie korespondencji zbiorczej dotyczącej spraw organizacyjnych i personalnych,-organizowanie zaopatrzenia w materiały biurowe, pieczątki służbowe, artykuły spożywcze na potrzeby sekretariatu, artykuły sanitarne, środki czystości dla pracowników Zarządu Zlewni i podległych Nadzorów Wodnych,-dbanie o zaopatrzenie w odzież ochronną i roboczą, posiłki profilaktyczne i napoje,-sporządzanie korespondencji i dokumentacji dotyczącej umów, faktur i innych dokumentów związanych z budynkami będącymi w administacji Zarządu Zlewni,-prowadzenie rejestru skarg i wniosków-znajomość ustawy o Ochronie Danych Osobowych, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Prawa Zamówień Publicznych,-obsługa ePUAP, e-Doręczenia,-obsługa pakietu MS Office,-
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lwówek Śląski


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 do 7 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lwówku Śląskim

APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Zarządzania Danymi Produktowymi

Zakres obowiązków: tworzenie oraz zarządzenie bazą danych produktów opartą na konfiguracyjnym i relacyjno-obiektowym modelu danych utrzymanie i rozbudowa modelu danych produktowych dbanie o jakość, poprawność oraz kompletność danych dotyczących produktów w wewnętrznych systemach i aplikacjach zarządzanych przez Zespół...

Koordynator recepcji

obsługa centrali telefonicznej i korespondencji, przyjmowanie gości oraz dbanie o profesjonalny wizerunek firmy, zamawianie artykułów biurowych i kontakt z firmami serwisowymi, koordynowanie przesyłek kurierskich, organizacja podróży służbowych (bilety, noclegi), reagowanie na bieżące potrzeby biura i zgłaszanie usterek....

Asystent / Asystentka ds. Kadr i Płac

Opis stanowiska: W tej roli będziesz odpowiedzialny za opiekę nad dokumentacją personalną pracowników Medicover i spółek Medicover oraz obsługę wewnętrznej infolinii. Poszukujemy osoby, która chce rozwijać się w obszarze kadr i płac oraz pracować w dynamicznym środowisku pracy. Najlepiej sprawdzą się tutaj osoby,...

Menedżer / Menedżerka ds. Analityki i Raportowania

Realizacja planu działania (roadmap) i dostarczanie kluczowych produktów danych kadrowych. Definiowanie pożądanych wyników i optymalizacja środowiska raportowania. Przekształcanie danych pracowniczych w insighty dla kierownictwa. Wsparcie inicjatyw związanych z równością płac (w tym analiza przed Dyrektywą UE) oraz...

Asystent / Asystentka ds. Projektu Unijnego

Opis stanowiska: Ocena formalna i merytoryczna dokumentów aplikacyjnych składanych przez uczestników projektu Przygotowywanie ostatecznych list osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie oraz list rezerwowych Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umów z uczestnikami Weryfikacja dokumentacji projektowej zgodnie z...