Praca: Sekretarka / Recepcjonistka


TECH Sterowniki – to nowoczesna firma z wieloletnią tradycją. Dzięki ciągłemu rozwojowi firmy, jak i produktów z gałęzi inteligentnego sterowania, firma stała się jednym z największych producentów automatyki w Polsce. Jedną z najbardziej rozwijających się grupą produktów są urządzeniami do inteligentnego zarządzania budynkami. Produkty firmy TECH Sterowniki pozwalają w łatwy i bezproblemowy sposób zarządzać swoim domem jak i oszczędzać w nim energię.


Sekretarka / Recepcjonistka
Miejsce pracy: Wieprz

Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS Office, poczta e-mail) i urządzeń biurowych,
  • doskonała organizacja pracy i zaangażowanie,
  • samodzielność i dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista i reprezentatywność,
  • prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
  • doświadczenie na podobnym stanowisku np. Asystentka biurowa, Sekretarka, Recepcjonistka,
  • znajomość języka angielskiego.
Zadania:
  • codzienna organizacja pracy sekretariatu,
  • zarządzanie korespondencją,
  • dbanie o kompleksowe zaopatrzenie biura,
  • wspomaganie pracy firmy poprzez organizowanie spotkań i zarządzanie kalendarzem,
  • organizacja wyjazdów służbowych pracowników (rezerwacja hoteli, lotów, wynajem samochodów).
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze etatu,
  • przyjazne środowisko pracy;
  • możliwość rozwoju oraz zdobywana nowych umiejętności.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

Praca w Szpitalu z Grupy LUX MED ul. Puławska 455, Warszawa Twoje zadania: Wsparcie Dyrektora Szpitala w zadaniach administracyjnych; Zamówienia biurowe i gospodarcze na potrzeby Szpitala; Wprowadzanie faktur, nadzorowanie obiegu faktu; Nadzorowanie gospodarki magazynowej; Nadzorowanie procesów reklamacyjnych. Nasze oczekiwania:...

Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowych (Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. księgowo - administracyjnych)

Twoje zadania: fakturowanie korygowanie dokumentów księgowanie wyciągów bankowych obsługa kasy fiskalnej uczestniczenie w działaniach związanych z zamknięciem miesiąca i roku pomoc innym członkom zespołu Nasze wymagania: podstawowa znajomość zasad księgowości oraz procesów finansowych podstawowa znajomość języka...

Asystent w Departamencie Wsparcia Sprzedaży

Zadania: Weryfikacja i ewidencja dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych Weryfikacja obowiązków informacyjnych związanych z Ustawą o Kredycie Hipotecznym Monitorowanie poprawności danych oraz dokumentów w podległym obszarze zgodnie z procedurami firmy Tworzenie analiz, raportów, rankingów na podstawie zebranych informacji...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów. Wymagania: Dobra znajomość pakietu MS Office, Umiejętności w zakresie efektywnej...

Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie postępowań i realizacja umów....