Praca: Sekretarka/ sekretarz


Okręgowy Urząd Miar w Katowicach
Sekretarka/ sekretarz
Miejsce pracy: Bytom
Numer: StPr/25/0685
OBOWIĄZKI:
prowadzenie spraw administracyjno-biurowych, wprowadzanie wniosków i umów cywilno-prawnych do komputerowego rejestru zgłoszeń, wykonywanie rozliczeń wniosków, przygotowanie faktur, przygotowanie okresowych zestawień czynności metrologicznych, prowadzenie dziennika laboratorium, obsługa klienta w punkcie obsługi, archiwizacja sporządzonej dokumentacji
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera (m.in. pakiet Office: Word, Excel), komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność dobrej organizacji pracy, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe techniczne lub administracyjne, umiejętność interpretacji aktów prawnych zwłaszcza w dziedzinie meteorologii, znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej a w szczególności administracji miar.

Miejsce pracy:

Bytom


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN


Opis wynagrodzenia:

Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 07.30 - 15.30.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

APLIKUJ TERAZ

Specjalista ds. Administracji i Finansów

Zadania: Wsparcie pracy biura w codziennych zadaniach administracyjnych Nadzór nad umowami administracyjnymi (ubezpieczenia, leasing, najem, telekomunikacja) Obsługa rachunków bankowych – przygotowywanie przelewów i kontrola wpływów Księgowanie wyciągów bankowych w systemie finansowo-księgowym Monitorowanie należności i...

Data Entry / Accounts Payable Specialist

Job Summary: We are looking for a highly organized and detail-oriented Data Entry & AP Specialist to manage the accurate and timely processing of vendor invoices, perform account reconciliations, and maintain up-to-date records within our ERP system. This role plays a key part in ensuring financial accuracy and smooth coordination with...

Inspektor ds. Archiwalnych w Wydziale Prezydialnym, w Referacie ds. Administracji

Zadania: Prowadzenie archiwum zakładowego Straży Miejskiej m. st. Warszawy, w tym: przyjmowanie do archiwum zakładowego dokumentacji spraw zakończonych z komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk pracy na podstawie spisów zdawczo-odbiorczych przechowywanie i zabezpieczanie zgromadzonej dokumentacji oraz prowadzenie jej...

Sekreatrz miasta

W załączonym ogłoszeniu o naborze pkt. 3 Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: [Inne] : staż pracy - 4 lata na stanowisku urzędniczym w jednostkach określonych w art. 2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej 2 lata stażu pracy na kierowniczym stanowisku...

Stażysta - docelowo archiwista

1. przyjmowanie dokumentacji z poszczególnych komórek organizacyjnych sądu, 2. przechowywanie i zabezpieczenie przejętej dokumentacji oraz prowadzenie jej ewidencji, 3. udostępnianie przechowywanej dokumentacji osobom upoważnionym, 4. przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji stanowiącej materiały archiwalne zaliczane do...