Praca: Sekretarka zespołu ds. kadr i szkolenia prezydialnego


Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim
Sekretarka zespołu ds. kadr i szkolenia prezydialnego
Miejsce pracy: Więcbork
Numer: StPr/25/0229
OBOWIĄZKI:
1. Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem sekretariatu zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi pracę kancelaryjną,2. Zapewnienie prawidłowego przebiegu korespondencji w Posterunku Policji w Więcborku,3. Przyjmowanie interesantów oraz ewidencjonowanie ich w rejestrze "Książka ewidencji osób przebywających w PP w Więcborku",4. Prowadzenie z wynikających z przepisów oraz poleceń przełożonego rejestrów i ewidencji,5. Rejestracja, dokonywanie sprawdzeń mi sporządzanie wydruków w policyjnych systemach informacyjnych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami,6. Wprowadzanie danych statystycznych do formularzy w systemach policyjnych. Wprowadzanie danych do systemu dotyczących czasu pracy w przypisanym zakresie oraz dokonywanie archiwizacji dokumentacji.7. Dbanie o powierzony sprzęt i mienie,8. Kompletowanie, przechowywanie i przekazywanie do składnicy akt materiałów ostatecznie załatwionych będących na stanie posterunku,9. Werfikacja i rejestracja mandatów karnych oraz terminowe przekazywanie do Komendy Powiatowej Policji w Sępólnie Krajeńskim,10.Tworzenie list obecności, przygotowanie kart pracy dla funkcjonariuszy,11.Przygotowanie pism przewodnich do urzędów, instytucji państwowych, Prokuratury, Sądów, jednostek Policji i innych,12.Doręczanie korespondencji do instytucji na terenie miasta Więcbork.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Szczególne wymagania: poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzuką "poufne"wydane przez jednostki Policji lib oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024r. poz. 1222),Pozostałe wymagania niezbędne:- biegła umiejętność ogsługi komputera,- umiejętność organizacji pracy własnej,- komunikatywność,- umiejętność współpracy,- umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym.Wymagania dodatkowe:- 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub pracy biurowej.

Miejsce pracy:

Więcbork


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 4 103,17 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sępólnie Krajeńskim

APLIKUJ TERAZ

Asystent rodziny k/m

1. opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną,2. udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego,3. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych,4. wspieranie aktywności społecznej...

Specjalista ds. administracji

Obowiązki: Obsługa spraw administracyjnych i handlowych, w tym przygotowywanie ofert, umów i wniosków do urzędów. Tworzenie raportów i zestawień. Kontakt z firmami transportowymi. Wystawianie i zarządzanie kartami BDO. Ewidencja opadów BDO. Komunikacja z klientami przez telefon i email. Fakturowanie usług. Wymagania:...

Recepcjonista

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Podstawowa znajomość obsługi komputera.

Recepcjonista

przyjmowanie rezerwacji telefonicznych, meldowanie gości, robienie śniadań, obsługa kasy fiskalnej, rozliczanie gości(godz. pracy: 7:00 -15:00 lub 15:00 -23:00) Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany Wymagania...

Recepcjonista

-OBSŁUGA GOŚCI Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Język: niemiecki, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący Uprawnienia: OBSŁUGA KASY FISKALNEJ I TERMINALA PŁATNICZEGO Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: