Praca: Sekretarka


Jeżeli lubisz różnorodność i mnogość zadań, masz zdolności organizacyjne, umiesz nadawać priorytety zadaniom, a do tego cenisz sobie współpracę i łatwo nawiązujesz relacje, to dołącz do Zespołu naszego Biura Zarządu!
Sekretarka
Miejsce pracy: Sopot
Jakie będą Twoje zadania?
  • Kompleksowa obsługa sekretariatu
  • Zarządzanie korespondencją i jej redagowanie
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz wprowadzenie ich do systemu informatycznego
  • Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących
  • Profesjonalne przyjmowanie gości i klientów wewnętrznych
  • Dbałość o dobry wizerunek firmy i biura
  • Zamówienia bieżących art biurowych i spożywczych
  • Współuczestniczenie przy realizacji różnorodnych projektów
  • Wsparcie Zespołu w jego bieżących zadaniach
Co będzie Ci potrzebne?
  • Wysoka kultura osobista i pogodne usposobienie
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji
  • Zdolność do efektywnej współpracy w zespole
  • Umiejętność ustalania priorytetów, planowania i koordynowania działań
  • Dobra organizacja pracy, także w warunkach presji czasu
  • Swobodna komunikacja w środowisku biznesowym, również w języku angielskim
  • Umiejętność redagowania tekstów i przygotowywania oficjalnej korespondencji
  • Znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Word, Excel i PowerPoint)
  • Wykształcenie wyższe oraz doświadczenie na podobnym stanowisku
Co zapewniamy w ramach współpracy?
  • Nastawiony na współpracę Zespół, który zadba o Twoje wdrożenie i dobrą atmosferę w pracy
  • Samodzielność w działaniu i przestrzeń do realizacji własnych pomysłów
  • Możliwości rozwoju i doskonalenia zawodowego
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę (pełny etat) w firmie z długoletnim doświadczeniem w branży
  • Szeroki wachlarz dodatków pozapłacowych m.in. karta sportowa na preferencyjnych warunkach, opieka medyczna, pakiet badań laboratoryjnych,
  • Korzystnie ubezpieczenie NNW Allianz
  • Atrakcyjną lokalizację biura i taras z widokiem na morze, gdzie wszystko lepiej smakuje
Wysyłając do nas zgłoszenie aplikacyjne poprzez Aplikuj lub w inny sposób zgadzasz się na przetwarzanie przez Invicta Management Sp. z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu aplikacyjnym w celu udziału w rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Składając dokumenty aplikacyjne bez wskazania konkretnego stanowiska lub wyrażając zgodę na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych Twoja aplikacja będzie brana pod uwagę w ramach wszystkich procesach rekrutacji organizowanych przez Spółki Invicta.

Działając jako Administrator Twoich danych osobowych, prosimy o zapoznanie się z informacją niezbędną w przypadku zbierania danych osobowych, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO, ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Komunikacji i Współpracy z innymi podmiotami - Łącznik w VII Oddziale Terenowym

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki zapewnienie transportu w zakresie...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Opis stanowiska: Praca stacjonarna na stanowisku biurowym. Wystawianie faktur VAT i rozliczanie raportów kasowych. Kontakt z klientami w sprawach związanych z rozliczeniami. Ustalanie i prowadzenie terminarza montaży dla klientów. Wymagania: Biegła obsługa programów Word i Excel. Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku...

Asystent - Pomoc Księgowa do biura rachunkowego

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Specjalista ds. Administracji

Realizacja i obsługa wniosków zakupowych materiałów, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert i monitoring zamówień Prowadzenie postępowań zakupowych na Platformie Zakupowej Opisywanie faktur za zakupione produkty i usługi Sporządzanie raportów zgodnie z...

Pracownik ds. Obsługi Magazynu i Administracji

Zakres obowiązków: Obsługa procesu zamówień zgodnie z firmowymi procedurami. Kompletowanie, archiwizacja i dystrybucja dokumentacji. Przyjmowanie zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur w programie Insert GT. Kontakt telefoniczny i mailowy z innymi działami oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów...