Praca: Sekretarka


Gdański Urząd Pracy
Sekretarka
Miejsce pracy: Gdańsk
Numer: StPr/25/2758
OBOWIĄZKI:
STAŻ ZORGANIZOWANY PRZEZ GUPPrzyjmowanie, wysyłanie i ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Prowadzenie książek doręczeń, ewidencji i rejestrów. Wykonywanie czynności kancelaryjnych w systemie informatycznym. Przygotowanie dokumentów w celu archiwizacji. Przygotowanie dokumentacji w celu archiwizacji. Przygotowanie dokumentów do wysyłki. Staż od poniedziałku do piątku, w godzinach: 7:30-15:30. Różne adresy odbywania stażu, do ustalenia z pracodawcą. Oferowane miejsca stażu odbywać się będą:- ul. Nowe Ogrody 27 - Komenda Miejska Policji w Gdańsku (Wydział Kadr i Doskonalenia Zawodowego) lub- ul.Platynowa 6F - Komisariat Policji I lub- ul. Długa Grobla 4 - Komisariat Policji II lub- ul. Kartuska 245B - Komisariat Policji VIII
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

obsługa komputera, MS Office, (word excel), skrupulatność, komunikatywność.

Miejsce pracy:

Gdańsk


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Gdański Urząd Pracy

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...