Praca: Sekretarka


KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KĘDZIERZYNIE-KOŹLU
Sekretarka
Miejsce pracy: Kędzierzyn-Koźle
Numer: StPr/25/0854
OBOWIĄZKI:
Praca administracyjno-biurowa, stacjonarna, przy monitorze ekranowym przekraczająca połowę dobowego czasu pracy. Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem sekretariatu, zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji z wykorzystaniem systemu E-Komenda, prowadzenie wynikających z przepisów oraz poleceń przełożonych rejestrów i ewidencji, dokonywanie archiwizacji dokumentów, dbanie o powierzony sprzęt.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

obsługa komputera, znajomość programów Word, Excel, umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym, rzetelność, terminowość, dokładność, sumienność, dyspozycyjność, zaangażowanie, mile widziane doświadczenie w zawodzie, Praca: pon.-pt. 7:30-15:30.

Miejsce pracy:

Kędzierzyn-Koźle


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ dodatek za wysługę lat

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...