Praca: Sekretarka


RESPOL EXPORT-IMPORT Sp. z o.o.
Hurtownia artykułów grzewczych, instalacyjnych i sanitarnych
do oddziału w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko:
Sekretarka
Miejsce pracy: Warszawa, Targówek
Wymagania
  • bardzo dobre zdolności organizacyjne
  • samodzielność w działaniu, sumienność i dokładność
  • komunikatywność oraz zaangażowanie,
  • biegła znajomość programów pakietu Office
  • doświadczenie w równoległej koordynacji wielu zadań (praca pod presją czasu),
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
Zakres obowiązków:
  • bieżąca organizacja pracy sekretariatu
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie
  • przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej
  • obsługa zebrań oraz spotkań odbywających się w siedzibie firmy
  • kompleksowa opieka nad sprzętem telefonicznym w firmy
  • zapewnienie sprawnego przepływu informacji między działami
  • realizacja dodatkowych zadań powierzonych przez przełożonego
Oferujemy:
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • pakiet medyczny i kartę MultiSport
  • pracę w przyjaznej atmosferze
Co oferujemy?
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Przyjazna atmosfera
  • Narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Prywatna opieka medyczna
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Karta multisport
  • Smaczna kawa
W przesyłanym CV i liście motywacyjnym prosimy o zamieszczenie oświadczenia:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez RESPOL Export-Import sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (Administrator), na potrzeby realizacji procesu rekrutacji na stanowisko na które aplikuję oraz na potrzeby realizacji przyszłych procesów rekrutacji, do których moje CV zostanie uznane za adekwatne przez Administratora”.

W każdym czasie możesz cofnąć wyrażoną zgodę pisząc na adres rodo@respol.pl

Szczegółowe informacje o przysługujących Ci uprawnieniach znajdziesz TUTAJ.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka wsparcia działu księgowości

Twoje zadania będą obejmować: Wprowadzanie dokumentacji księgowej do systemu, Wystawianie faktur sprzedaży, Weryfikacja danych na fakturach, Przygotowywanie raportów dla działu księgowości, Pomoc w bieżących działaniach działu, Uzgadnianie sald z kontrahentami i pracownikami, Archiwizacja dokumentacji księgowej. Oczekujemy...

Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń

Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć...

Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń

Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć...

Specjalista ds. Administracji i Rozliczeń

Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć...

Asystent / Asystentka eksperta kredytowego

praca w biurze, obsługa klientów, komputera i sprzętu biurowego. Wymagania konieczne Wykształcenie: średnie zawodowe, Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych: fax, ksero, komputer. Wymagania inne Wymagania pracodawcy: wykształcenie średnie lub wyższe, podstawy obsługi Worda, Excela, poczty e-mail, drukarki i skanera. Praca w...