Praca: Sekretarka


Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Sekretarka
Miejsce pracy: Kartuzy
Numer: StPr/25/0861
OBOWIĄZKI:
1) Zaznajomienie się z zasadami przestrzegania tajemnicy służbowej i przepisami BHP;2) Obieg korespondencji, ewidencji, wysyłka;3) Obsługa urządzeń biurowych, rejestrowanie spraw w repertoriach, rejestrach, kontrolkach;4) Powiadamianie stron i wysyłanie zawiadomień dotyczących decyzji merytorycznych prokuratora, wysyłanie wezwań stronom oraz świadkom;5) Czynności sekretariatu w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych;6) Zakładanie, opisywanie oraz szycie akt;7) Przepisywanie rękopisów postanowień, zarządzeń i decyzji merytorycznych prokuratora;8) Archiwizacja akt spraw: okresy przechowywania akt, zasady kwalifikacji na kategorie"A" i "B", przekazywanie akt kat. "A" do Archiwum Państwowego, a kat. "B" na makulaturę (przez zmielenie)- zgodnie z przepisami, po okresie na przechowywanie akt dla tej kategorii.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kartuzy


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością zarządzanie dokumentacją budynku sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem kwaterowanie mieszkańców internatów/kwater...

Specjalista ds. Administracyjnych

Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji, która stawia na rozwój, współpracę i wysoką jakość kształcenia. Do naszego zespołu administracyjnego poszukujemy osoby zaangażowanej, dobrze zorganizowanej i otwartej na nowe wyzwania. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na funkcjonowanie uczelni i wspierać...

Specjalista ds. Obsługi Projektów Maszyn Budowlanych

Obsługa projektów w systemie ERP – od zamówienia po sprzedaż lub wynajem maszyn budowlanych Kontrola poprawności umów sprzedaży i najmu oraz polis ubezpieczeniowych Organizacja transportu maszyn i wyposażenia w kraju i za granicą Nadzór nad stanem magazynowym maszyn i osprzętu Wystawianie i przypisywanie faktur do projektów...

Pracownik działu Centermanagement (k/m)

Ciekawe projekty Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych i organizacyjnych, takich jak zarządzanie umowami, kontrola faktur, zarządzanie terminami itp. Współtworzenie i wdrażanie koncepcji wydarzeń oraz działań PR i marketingowych w ścisłej współpracy z działem reklamy i marketingu Optymalizacja obiektu zorientowana...

Asystent / Asystentka Centermanagement (k/m)

Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami Współpraca z działami firmy, np. z działem...