Praca: Sekretarka


KOMENDA POWIATOWA POLICJI W KŁODZKU
Sekretarka
Miejsce pracy: Nowa Ruda
Numer: StPr/25/0877
OBOWIĄZKI:
1. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego w formie elektronicznej w sekretariacie Wydziału Kryminalnego KP w Nowej Rudzie, prowadzenie elektronicznego rejestru śledztw i dochodzeń, elektronicznego rejestru odmów wszczęć, ewidencjonowanie i przekazywanie wyroków i druków KSIP.2. Pobieranie poczty, przydzielanie spraw policjantom.3. Sporządzanie spisów spraw, przekazywanie materiałów ostatecznie zakończonych do składnicy akt.4. Przestrzeganie terminów spraw umorzonych wobec niewykrycia sprawcy przestępstwa przekazując je funkcjonariuszom po uprawomocnieniu.5. Wykonywanie czynności związanych z przygotowaniem korespondencji Wydziału Kryminalnego KP w Nowej Rudzie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: dyspozycyjność
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: umiejętność pracy zespołowej
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy własnej


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : interpretacja przepisów

Miejsce pracy:

Nowa Ruda


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku

APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością zarządzanie dokumentacją budynku sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem kwaterowanie mieszkańców internatów/kwater...

Specjalista ds. Administracyjnych

Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji, która stawia na rozwój, współpracę i wysoką jakość kształcenia. Do naszego zespołu administracyjnego poszukujemy osoby zaangażowanej, dobrze zorganizowanej i otwartej na nowe wyzwania. Jeśli chcesz mieć realny wpływ na funkcjonowanie uczelni i wspierać...

Specjalista ds. Obsługi Projektów Maszyn Budowlanych

Obsługa projektów w systemie ERP – od zamówienia po sprzedaż lub wynajem maszyn budowlanych Kontrola poprawności umów sprzedaży i najmu oraz polis ubezpieczeniowych Organizacja transportu maszyn i wyposażenia w kraju i za granicą Nadzór nad stanem magazynowym maszyn i osprzętu Wystawianie i przypisywanie faktur do projektów...

Pracownik działu Centermanagement (k/m)

Ciekawe projekty Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych i organizacyjnych, takich jak zarządzanie umowami, kontrola faktur, zarządzanie terminami itp. Współtworzenie i wdrażanie koncepcji wydarzeń oraz działań PR i marketingowych w ścisłej współpracy z działem reklamy i marketingu Optymalizacja obiektu zorientowana...

Asystent / Asystentka Centermanagement (k/m)

Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp. Zarządzanie umowami Współpraca z działami firmy, np. z działem...