Praca: Sekretarka


EWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sekretarka
Miejsce pracy: Chełm
Numer: StPr/25/1675
OBOWIĄZKI:
- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji, - prowadzenie kalendarza spotkań z rodzicami, - przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji,- obsługa telefonów, poczty elektronicznej,- monitorowanie stanu zaopatrzenia szkoły i zamawianie artykułów biurowych,- sporządzanie raportów, zestawień itp.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Język: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: umiejętność organizacji pracy własnej
Uprawnienia: dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: rzetelność


Wymagania inne:

Miejsce wykonywania pracy: Niepubliczne Specjalne Liceum Ogólnokształcące w Chełmie, ul. Wojsławicka 7, 22-100 Chełm. Wynagrodzenie: 30,50 zł za godzinę pracy brutto.Praca pomiędzy godzinami: 7.00-16.00.Pierwsza umowa zlecenie na 10 miesięcy. Mile widziane doświadczenie zawodowe na w/w lub podobnym stanowisku. KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:- CV należy przesyłać drogą e-mailową na adres: rekrutacja@podgorka.home.pl

Miejsce pracy:

Chełm


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 30,50 PLN


Opis wynagrodzenia:

za godzinę pracy brutto.Praca pomiędzy godzinami: 7.00-16.00.Pierwsza umowa zlecenie na 10 miesięcy.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

APLIKUJ TERAZ

Asystent Archiwum Korporacyjnego

Twoje zadania: Właściwe przejmowanie, opracowywanie, udostępnianie i przechowywanie czynnej i nieczynnej dokumentacji z zachowaniem zasad i standardów bezpieczeństwa informacji; Prowadzenie szczegółowej ewidencji dokumentów w archiwum; Właściwe przygotowywanie i przesyłanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami;...

Technik administracji

1. Zapoznanie się z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz ustawie o zmianie ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.2. Zapoznanie się z rozporządzeniem ministra kultury w sprawie postępowania z dokumentacją, zasad jej klasyfikowania oraz zasad i trybu przekazywania maeteriałów archiwalnych do...

Technik administracji

Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Miejsce wykonywania pracy: Wydział Kryminalny - Komenda Powiatowa Policji w Szamotułach

Technik administracji

- Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA Wymagania inne:

Sekretarka medyczna

obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej, obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów eDok, prowadzenia stosownych rejestrów i ewidencji, przygotowywania projektów pism oraz zestawień statystycznych, archiwizacji dokumentacji. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia:...