Praca: Sekretarka


EWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sekretarka
Miejsce pracy: Chełm
Numer: StPr/25/1675
OBOWIĄZKI:
- przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji, - prowadzenie kalendarza spotkań z rodzicami, - przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji,- obsługa telefonów, poczty elektronicznej,- monitorowanie stanu zaopatrzenia szkoły i zamawianie artykułów biurowych,- sporządzanie raportów, zestawień itp.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Język: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: rzetelność
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: umiejętność organizacji pracy własnej
Uprawnienia: dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office


Wymagania inne:

Miejsce wykonywania pracy: Niepubliczne Specjalne Liceum Ogólnokształcące w Chełmie, ul. Wojsławicka 7, 22-100 Chełm. Wynagrodzenie: 30,50 zł za godzinę pracy brutto.Praca pomiędzy godzinami: 7.00-16.00.Pierwsza umowa zlecenie na 10 miesięcy. Mile widziane doświadczenie zawodowe na w/w lub podobnym stanowisku. KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:- CV należy przesyłać drogą e-mailową na adres: rekrutacja@podgorka.home.pl

Miejsce pracy:

Chełm


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 30,50 PLN


Opis wynagrodzenia:

za godzinę pracy brutto.Praca pomiędzy godzinami: 7.00-16.00.Pierwsza umowa zlecenie na 10 miesięcy.

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

APLIKUJ TERAZ

Recepcjonista / Recepcjonistka

Zakres obowiązków: Organizowanie pracy recepcji Obsługiwanie rozmów telefonicznych przychodzących i wychodzących Rezerwacja sal konferencyjnych Organizacja wizyt klienckich zgodnie z procedurą cateringową Zgłaszanie usterek do obsługi technicznej budynku Awizowanie gości w systemie Zarządcy Wydawanie kart dostępowych...

Asystent / Asystentka Biura Zarządu

Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Wysoka kultura osobista. Chęć zdobywania nowych doświadczeń i wiedzy. Twoje zadania: Wsparcie administracyjne Biura Zarządu m. in.: wprowadzanie faktur do elektronicznego systemu obiegu dokumentów, wsparcie w procesie koordynowania obiegu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Pracownik obsługi sprzedaży

Opis stanowiska profesjonalna obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami realizacja zleceń sprzedażowych oraz dbanie o sprawny przepływ dokumentów prowadzenie dokumentacji sprzedażowej i magazynowej wykonywanie prac magazynowych, w tym rozładunek dostaw i przygotowywanie zamówień współpraca z zespołem w celu...

Asystent / Asystentka Działu Handlowego

Opis stanowiska współorganizowanie pracy działu handlowego tworzenie dokumentacji i korespondencji handlowej kontaktowanie się z klientami (w tym tworzenie kontraktów, zamówień, fakturowanie) współpracowanie z innymi działami firmy (logistyka, serwis, księgowość i inne) raportowanie, prowadzenie statystyk, przygotowywanie...