Praca: Sekretarka


Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Sekretarka
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/3728
OBOWIĄZKI:
Pobieranie korespondencji z sekretariatu, rejestrowanie korespondencji, prowadzenie rejestru ksiąg ewidencyjnych, ewidencjonowanie i kompletowanie przepisów służbowych, zapoznawanie pracowników z przepisami ogólnymi i służbowymi. Prowadzenie ewidencji ważności badań profilaktycznych oraz wydawanie pracownikom Wydziału skierowań na badania okresowe i kontrolne.Praca na czas określony: 2,5 roku.Godziny pracy 7:00 - 15:00.Kontakt z pracodawcą: 478711282Oferta pracy dostępna w sali E, C, A
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Uprawnienia: MS OFFICE
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, staż pracy brak wymagań, biegła obsługa komputera, Microsoft Office, komunikatywność, wysoka kultura osobista, MS OFFICE

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę w zastępstwie


Wynagrodzenie brutto:

od 5 438,03 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy - Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Wykonywanie prac administracyjno-biurowych Wprowadzanie danych do systemu Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie Współpraca z wszystkimi działami firmy Dobra znajomość obsługi komputera Znajomość języka angielskiego Komunikatywność i wysoka kultura osobista Chęć do nauki i zdobywania nowych umiejętności...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością zarządzanie dokumentacją budynku sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem kwaterowanie mieszkańców internatów/kwater...

Office Assistant

Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie umów z kontrahentami, pilnowanie...

Fakturzystka

Wystawianie faktur sprzedaży oraz korekt w firmowym systemie Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach księgowych oraz wewnętrznych bazach Przygotowywanie i wystawianie zleceń oraz dokumentów handlowych Kontrola poprawności danych na dokumentach oraz dbanie o kompletność dokumentacji Archiwizacja dokumentów w formie...

Inżynier konstrukcji – asystent

wsparcie przy opracowywaniu projektów i ekspertyz technicznych wykonywanie obliczeń, analiz dokumentacji oraz wizji lokalnych w budynkach przygotowanie rysunków konstrukcyjnych i opisów technicznych koordynacja prac z zespołem projektowym i innymi specjalistami wykształcenie budowlane – minimum średnie znajomość AutoCAD i...