Praca: Sekretarka


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Sekretarka
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2526
OBOWIĄZKI:
Obsługa kancelaryjna i biurowa działu CZR1.Obsługa systemu SZD - informatycznego systemu zarządzania dokumentacją w administracji skarbowej.Obsługa działu CZR1, w tym w szczególności poczty tradycyjnej i elektronicznej, wpływającej do urzędu do działu CZR1.Obsługa poczty wychodzącej w formie tradycyjnej.Przygotowanie i archiwizowanie pism urzędowych.Obsługa kserokopiarki, skanera, telefonu/ faxu.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Sekretarka
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: znajomość obsługi komputera
Uprawnienia: umiejętność współpracy w zespole
Uprawnienia: komunikatywność


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie lub wyższe.Wymagane obywatelstwo polskie.

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka Centermanagement

Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców i klientów Sprzedaż powierzchni reklamowych w naszych centrach i parkach handlowych Zarządzanie umowami Prace administracyjne i organizacyjne Współp raca z innymi działami Twój profil Wykształcenie ekonomiczne Doświadczenie na stanowisku asystentki lub w administracji mile...

Asystent Dyrektora Szkoły

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły Kontrolą prawidłowej realizacji programów nauczania Nadzorem nad dokumentacją szkolną w...

Asystent Dyrektora Szkoły

Jeśli do nas dołączysz będziesz się zajmować: Planowaniem i organizowaniem zajęć dydaktycznych podległej placówki Pomocą przy poszukiwaniu i zatrudnianiu nauczycieli Nadzorem nad kadrą dydaktyczną i bieżącym funkcjonowaniem szkoły Kontrolą prawidłowej realizacji programów nauczania Nadzorem nad dokumentacją szkolną w...

Specjalista / Specjalistka ds. sprawozdawczości i raportowania

Obowiązki: Raportowanie (przygotowywanie danych do raportów oraz raportów, m.in. rozliczeniowych, kwartalnych, półrocznych i rocznych) do zarządu, na giełdę etc. Tworzenie not do raportowania grupowego Sprawozdawczość finansowa (opracowywanie, przygotowywanie sprawozdań jednostkowych do KRS, całościowych, wybranych...

Pracownik Rejestracji

Zakres obowiązków: rejestracja oraz kompleksowa obsługa pacjentów na terenie placówki telefoniczna informacja w zakresie udzielanych świadczeń medycznych przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pacjenta dbanie o pozytywny wizerunek firmy obsługa kasy fiskalnej oraz urządzeń biurowych Wymagania: wykształcenie minimum...