Praca: Sekretarka


Ogłoszenie numer: 9932776, z dnia 2025-06-21

INTERIUM INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sekretarka

Miejsce pracy: Gdańsk, Grunwaldzka 82/318

Nr Ref.: StPr/25/4320

 

Opis stanowiska

  • Szeroko pojęta obsługa sekretariatu, a w szczególności dbanie o wystrój, zaopatrzenie biura.
  • Pierwszy kontakt z klientem/kontrahentem tj. obsługa telefonu, email, poczty przychodzącej i wychodzącej, spotkań w biurze.
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Doświadczenie w obsłudze programów księgowo-kadrowych.
  • Wielozadaniowość, dokładność i systematyczność przy wykonywaniu pracy.
  • Swoboda w formułowaniu pism urzędowych.
  • Wysoki poziom kultury osobistej, dobra prezentacja.
Mile widziane:
  • Znajomość branży budowlanej/deweloperskiej.
  • Znajomość ustawy deweloperskiej, pojęcia OMRP, zagadnień związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę, pozwolenia na użytkowanie; styczność z dokumentami geodezyjnymi.

Oferujemy

  • Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto: od 4 666 PLN wynagrodzenie ustalane jest indywidualnie z pracodawcą na podstawie doświadczenia i kwalifikacji kandydata.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Wsparcie działu handlowego Obsługa dokumentów handlowych Wsparcie w zakresie księgowości i kadr Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz kontrahentami firmy Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych, konferencji, targów oraz innych wydarzeń promocyjnych Obsługa...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Weryfikacja poprawności dokumentów, takich jak umowy, aneksy, cesje. Aktywacja pakietów i usług zgodnie z ustaleniami z klientem. Wsparcie klientów w obsłudze systemów samoobsługowych. Utrzymywanie bieżącej i zgodnej z przepisami bazy danych. Utrzymywanie kontaktu z klientami w sprawach administracyjnych. Współpraca z...