Praca: Sekretarka


RESPOL EXPORT-IMPORT Sp. z o.o.
Hurtownia artykułów grzewczych, instalacyjnych i sanitarnych
do oddziału w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko:
Sekretarka
Miejsce pracy: Warszawa, Targówek
Wymagania
  • bardzo dobre zdolności organizacyjne
  • samodzielność w działaniu, sumienność i dokładność
  • komunikatywność oraz zaangażowanie,
  • biegła znajomość programów pakietu Office
  • doświadczenie w równoległej koordynacji wielu zadań (praca pod presją czasu),
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego
Zakres obowiązków:
  • bieżąca organizacja pracy sekretariatu
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, w tym archiwizowanie dokumentów i dbanie o ich prawidłowe przechowywanie
  • przygotowywanie i prowadzenie korespondencji mailowej i pocztowej
  • obsługa zebrań oraz spotkań odbywających się w siedzibie firmy
  • kompleksowa opieka nad sprzętem telefonicznym w firmy
  • zapewnienie sprawnego przepływu informacji między działami
  • realizacja dodatkowych zadań powierzonych przez przełożonego
Oferujemy:
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • pakiet medyczny i kartę MultiSport
  • pracę w przyjaznej atmosferze
Co oferujemy?
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Przyjazna atmosfera
  • Narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Prywatna opieka medyczna
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Karta multisport
  • Smaczna kawa
W przesyłanym CV i liście motywacyjnym prosimy o zamieszczenie oświadczenia:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez RESPOL Export-Import sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (Administrator), na potrzeby realizacji procesu rekrutacji na stanowisko na które aplikuję oraz na potrzeby realizacji przyszłych procesów rekrutacji, do których moje CV zostanie uznane za adekwatne przez Administratora”.

W każdym czasie możesz cofnąć wyrażoną zgodę pisząc na adres rodo@respol.pl

Szczegółowe informacje o przysługujących Ci uprawnieniach znajdziesz TUTAJ.
APLIKUJ TERAZ

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...

Pracownik administracyjno-biurowy

Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Wsparcie działu handlowego Obsługa dokumentów handlowych Wsparcie w zakresie księgowości i kadr Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz kontrahentami firmy Współpraca przy organizacji spotkań biznesowych, konferencji, targów oraz innych wydarzeń promocyjnych Obsługa...