Praca: Sekretarka


ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI TRZEBIATÓW - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sekretarka
Miejsce pracy: Chełm Gryficki
Numer: StPr/25/0533
OBOWIĄZKI:
- PRACOWYWANIE PROJEKTÓW ZARZĄDZEŃ NA PODSTAWIE PROPOZYCJI KIEROWNIKÓW KOMÓREK ORGANIZACYJNYCH ZAKŁADU. SPORZĄDZANIE WYCIAGÓW Z ZARZADZEŃ I ICH EWIDENCJONOWANIE- PRZYJMOWANIE INTERESANTÓW, WSPÓŁPRACOWNIKÓW OSOBIŚCIE LUB PRZEZ TELEFON, ODPOWIADANIE NA ICH ZAPYTANIA LUB KIEROWANIE ICH DO INNYCH PRACOWNIKOW ZAKŁADU.- PROWADZENIE KALENDARZA PREZESA ZARZĄDU POPRZEZ USTALENIE SPOTKAŃ, PODRÓZY SŁUZBOWYCH I ODPRAW ORAZ PILNOWANIE, ABY WSZYTSKO PRZEBIEGAŁO Z USTALONYM PLANEM.- PRZYGOTOWANIE ZAINTERESOWANYCH OSÓ B O TERMINACH ZAPLANOWYCH SPOTKAŃ SŁUZBOWYCH ORAZ O SPOSOBIE ZAŁATWIANIA SPRAW.- WYKONYWANIE DOKUMENTÓW W POWER POINT, WORD, EXCEL.- ZAPOTRZEBOWANIE ODPOWIEDZNIE DLA POTRZEB PONMIESZCZENIA SEKRETARIATU MATERIAŁÓW BIUROWYCH , TWORZENIE LIS ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DO ZAKUPU ORAZ UTRZYMYWANIE MATERIAŁÓW W ODPOWIEDNIM MIEJSCU I PORZĄDKU.- PROWADZENIE DZIENNIKA EWIDECYJNEGO DOKUMENTÓW DECYZYJNYCH (ZARZĄDZANIA, UCHWAŁY).- NA KONIEC KAŻDEGO ROKU BUDŻETOWEGO SPRAWDZENIE KOMPLETNOŚCI DOKUMENTÓW W SEGREGATORACH I PRZEKAZANIE DO ARCHIWIZACJI.PROWADZENIE OŚRODKA DOKUMENTACJI ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W SIEDZIBIE SPOŁKI.- PROWADZENIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z KONTROLĄ WEWNĘTRZNĄ.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania dodatkowe:

Uprawnienia: OBSŁUGA PAKIETU OFFICE EXCEL, WORD,


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Chełm Gryficki


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...