Praca: Sekretarka/rejestratorka medyczna


Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Sekretarka/rejestratorka medyczna
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/24/2469
OBOWIĄZKI:
Zapoznanie z działalnością, strukturą i funkcjonowaniem Stowarzyszenia Dobrej Nadziei. Więcej informacji w załączniku.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Sekretarka medyczna
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Asystentka / Asystent ds. Obsługi Pacjenta

Aplikuj jeżeli:​ chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w pracy z klientem i sprzedaży,​ zależy Ci na pracy w stale rozwijającej się firmie, ​ swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, zależy Ci na rozwoju swoich kompetencji. ​ Twoim głównym obowiązkiem będzie bezpośrednia obsługa Pacjentów, czyli: umawianie...

Specjalista ds. Magazynowych

Zadania: Sporządzanie oraz weryfikacja dokumentacji magazynowej Wprowadzanie danych do systemu oraz kontrola ich poprawności Obsługa korespondencji Współpraca z działem Księgowości, Logistyki oraz działami Sprzedaży Kontakty z dostawcami (dot. dokumentacji) Przygotowywanie zleceń i protokołów wysyłkowych Przygotowywanie...

Asystent / Asystentka obszaru usług kontraktowych

Zadania: Zarządzanie sprawami z zakresu marketingu, a w szczególności planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych dla Działu Usług Kontraktowych Prowadzenie spraw bieżących Działu Usług Kontraktowych, w tym zakup biletów przy podróżach służbowych, rezerwacja hoteli, prowadzeni sekretariatu Wsparcie...

Pracownik Administracyjny / HR

Wymagania: znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym (w mowie i piśmie). wykształcenie średnie. sumienność. komunikatywność. dobra organizacja pracy. umiejętność pracy w zespole. mile widziana znajomość systemu TRAFFIT. min 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Mile widziane są również osoby bez...

Asystent dyrektora ds. planowania

Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w naradach wewnętrznych, tworzenie...