Praca: Sekretarz gminy


Urząd Miejski w Strzelcach Opolskich
Sekretarz gminy
Miejsce pracy: Strzelce Opolskie
Numer: StPr/25/0461
OBOWIĄZKI:
Nadzór, kontrola i koordynacja działań podejmowanych w zakresie: sprawnego funkcjonowania urzędu i warunków jego działania, zapewnienia zgodności działania urzędu z obowiązującymi przepisami, oceny funkcjonowania i organizacji pracy oraz opracowywania aktów wewnętrznych usprawniających pracę urzędu, tworzenia procedur, organizacji szkoleń oraz systemów ocen pracowników,poprawności i zgodności z prawem wydawanych decyzji administracyjnych, właściwego przygotowania materiałów rozpatrywanych przez Burmistrza, zapewnienia administracyjnej obsługi Burmistrza, prawidłowej realizacji zarządzeń Burmistrza, zapewnienia skutecznego sposobu publikacji aktów prawa miejscowego, obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: terminowość
Uprawnienia: dyspozycyjność
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

[Umiejętność 2] : zdolność podejmowania decyzji[Umiejętność 1] : umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi oraz organizowania sprawnej i efektywnej pracy zespołu[Inne] : w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczymSzczegółowe informacje nt wymagań znajdują sie w ogłoszeniu o naborze: https://bip.strzelceopolskie.pl/urzad_miejski/aktualne_oferty_pracy/Ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-Sekretarza-Gminy-w-Urzedzie-Miejskim-w-Strzelcach-Opolskich/idn:4940.html

Miejsce pracy:

Strzelce Opolskie


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 850 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich

APLIKUJ TERAZ

Asystentka/Asystent działu HR

Zadania: Wsparcie w codziennych aktywnościach działu personalnego Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji pracowniczej Wsparcie pracowników w bieżących sprawach Wdrażanie do pracy nowych pracowników (onboarding) Wymagania: Wykształcenie min. średnie Umiejętność obsługi komputera w zakresie Word, Excel, Power Point...

Kierownik Działu Administracji w Spółdzielni Mieszkaniowej

Kompleksowe zarządzanie działem administracji i dokumentacją. Planowanie i koordynowanie zadań związanych z utrzymaniem nieruchomości. Zarządzanie budżetem, optymalizacja kosztów i sprawozdawczość. Nadzór nad stanem technicznym budynków i terenów zielonych. Sporządzanie harmonogramów remontów oraz nadzór nad ich...

Młodszy Specjalista ds. Archiwizacji​

Archiwizowanie i skanowanie dokumentacji. Przygotowywanie i wydawanie dokumentów. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji. Utrzymywanie porządku w archiwum. Dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie. Sprawna obsługa komputera . Dokładność i skrupulatność w pracy z dokumentami. Mile widziane: zamiłowanie do...

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjno-finansowa projektów, doradztwo i wsparcie kadry akademickiej w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania na realizację projektów mających na celu umiędzynarodowienie, w tym organizacja spotkań...

Asystentka Zarządu

Opis stanowiska Będziesz prawą ręką Zarządu, pomagając im w ogarnianiu codziennych spraw administracyjnych. Umawianie spotkań on one i bezpośrednich z kontrahentami. Prowadzenie baz danych i ich aktualizacja- tak aby był porządek informacyjny. Tworzenie streści do socjał mediów, aktualizacja informacji na stronie www,...