Praca: Sekretarz sądowy


Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku
Sekretarz sądowy
Miejsce pracy: Świdnik
Numer: StPr/25/0402
OBOWIĄZKI:
odbiór korespondencji z Biura Podawczego Sądu, przygotowywanie akt na posiedzenia, protokołowanie na rozprawach, wykonywanie zarządzeń wydanych na rozprawach i posiedzeniach,wydawanie odposów orzeczeń, przekazywanie akt między wydziałami a czytelnią, przygotwywanie dokumentacji do archiwum, obsługa posiedzeń zdalnych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne)


Wymagania inne:

oferta pracy dla konkretnej osoby po odbytym przez nią stażu

Miejsce pracy:

Świdnik


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 750 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku

APLIKUJ TERAZ

Asystentka/Asystent działu HR

Zadania: Wsparcie w codziennych aktywnościach działu personalnego Prowadzenie i porządkowanie dokumentacji pracowniczej Wsparcie pracowników w bieżących sprawach Wdrażanie do pracy nowych pracowników (onboarding) Wymagania: Wykształcenie min. średnie Umiejętność obsługi komputera w zakresie Word, Excel, Power Point...

Kierownik Działu Administracji w Spółdzielni Mieszkaniowej

Kompleksowe zarządzanie działem administracji i dokumentacją. Planowanie i koordynowanie zadań związanych z utrzymaniem nieruchomości. Zarządzanie budżetem, optymalizacja kosztów i sprawozdawczość. Nadzór nad stanem technicznym budynków i terenów zielonych. Sporządzanie harmonogramów remontów oraz nadzór nad ich...

Młodszy Specjalista ds. Archiwizacji​

Archiwizowanie i skanowanie dokumentacji. Przygotowywanie i wydawanie dokumentów. Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji. Utrzymywanie porządku w archiwum. Dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie. Sprawna obsługa komputera . Dokładność i skrupulatność w pracy z dokumentami. Mile widziane: zamiłowanie do...

Referent / Specjalista w Dziale Nauki i Projektów

referenta/specjalisty w Dziale Nauki i Projektów CM Miejsce pracy: Bydgoszcz Główne obowiązki: obsługa administracyjno-finansowa projektów, doradztwo i wsparcie kadry akademickiej w zakresie pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania na realizację projektów mających na celu umiędzynarodowienie, w tym organizacja spotkań...

Asystentka Zarządu

Opis stanowiska Będziesz prawą ręką Zarządu, pomagając im w ogarnianiu codziennych spraw administracyjnych. Umawianie spotkań on one i bezpośrednich z kontrahentami. Prowadzenie baz danych i ich aktualizacja- tak aby był porządek informacyjny. Tworzenie streści do socjał mediów, aktualizacja informacji na stronie www,...