Praca: Sekretarz


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Kościerzynie
Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Sekretarz
Miejsce pracy: Kościerzyna
Ogłoszenie o naborze Nr 153718

Warunki pracy

Siedziba urzędu mieści się w budynku parterowym, brak windy wewnątrz budynku. Praca w siedzibie Inspektoratu. Obciążenie mięśniwo - szkieletowe oraz obciążenie wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych, prowadzenie samochodu służbowego, wsytąpienia publiczne i szkolenia.

Zakres zadań

  • prowadzi obsługę kancelaryjną urzędu, prowadzi elektroniczą ewidencję i obieg pism wpływających w ramach systemu EZD (system elektronicznego zarządzania dokumentacją);
  • obsługuje korespondencję przychodzącą i wychodzącą;
  • tworzy i opracowuje projekty pism, korespondencji i dokumentów zleconych przez Kierownika Inspektoratu i współpracowników;
  • przyjmuje i ewidencjonowuje dokumentację lekarzy weterynarii wyzanaczonych oraz dokonuje wstępnej weryfikacji zawartych w nich danych merytorycznych;
  • przygotowuje dokumentację, która niezbędna jest do sporządzania miesięcznego sprawozdania;
  • przyjmuje próbki do badań
  • obsługuje interesantów w celu organizacji i właściwej działalności Inspektoratu;
  • wspiera działanie inspektoratu poprzez pomoc w realizacji zadań w poszczególnych zespołach;
  • przygotowuje spotkania wyznaczone przez Kierownika Inspektoratu;
  • prowadzi archiwum Inspektoratu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • znajomość przepisów dotyczących zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym inspekcji weterynaryjnej i jej zadań wynikających z obowiązujących przepisów ustawy o Inspekcji Weterynaryjnej,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego,
  • umiejętność obsługi komputera w tym pakietu Office,
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

APLIKUJ TERAZ

Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

Zakres obowiązków: Przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert dostawców oraz bieżący monitoring w zakresie realizowanych zamówień Przygotowywanie wniosków zakupowych i prowadzenie...

Asystent / Asystentka ds. Księgowości

Zakres zadań: Wprowadzanie danych księgowych do systemu; Wystawianie faktur sprzedaży; Sprawdzanie danych na fakturach; Przygotowywanie raportów i zestawień; Wsparcie bieżących działań działu; Uzgadnianie rozliczeń z kontrahentami i pracownikami; Archiwizacja dokumentacji księgowej. Wymagania: Konieczne jest bycie...

Pracownik recepcji firmowej

Zadania: Obsługa recepcji i kontakt z gośćmi firmy Dbanie o profesjonalny wizerunek firmy Obsługa połączeń telefonicznych i przekierowywanie rozmów Przygotowanie i obsługa sal konferencyjnych Wsparcie administracyjne i udział w bieżących pracach biura Organizacja obiegu dokumentów i korespondencji Praca od poniedziałku do...

Asystent / Asystentka

Co jest dla nas ważne Wykształcenie min. średnie Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole Otwartość na dynamikę pracy i zmienny zakres zadań Elastyczność i poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania Umiejętność planowania i organizacji czasu oraz sprawne reagowanie na zadania ad-hoc Umiejętność...

Pracownik Administracyjny ds. Obsługi Frachtu Międzynarodowego

Obsługa klienta telefonicznie i mailowo. Organizacja i nadzór nad realizacją międzynarodowych zleceń spedycyjnych. Współpraca z biurami w Polsce i za granicą. Utrzymanie wysokiego standardu usług i pozytywnego wizerunku firmy. Zarządzanie dokumentacją działu spedycji: kompletowanie, weryfikacja, archiwizacja i wystawianie...