Praca: Sekretarz


URZĄD MIEJSKI W ŁASZCZOWIE
Sekretarz
Miejsce pracy: Łaszczów
Numer: StPr/25/0685
OBOWIĄZKI:
Sekretarz gminy zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania urzędu w tym koordynowanie prac między komórkami, nadzorowanie obiegu dokumentów i informacji a także realizowanie innych obowiązków powierzonych przez przełożonego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali przedstawiciele władz publicznych (wymagany staż - lata: 4)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Zarządzanie zasobami ludzkimi
Uprawnienia: znajomość obsługi komputera


Wymagania inne:

Wymagane doświadczenie zawodowe: udokumentowany co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, których mowa w art. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.Wymagania dodatkowe:umiejętności organizacyjne i zarządcze, znajomość przepisów prawnych oraz doświadczenie w administracji samorządowej, znajomość ustaw:a) z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,b) z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,c) z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,d) z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Miejsce pracy:

Łaszczów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 1 400 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim

APLIKUJ TERAZ

Planista pracy bloku operacyjnego

Twoje zadania: Organizowanie pracy i obsady personelu bloku operacyjnego. Współpraca z innymi działami w zakresie planowania zabiegów. Nadzór nad wykorzystaniem sprzętu i materiałów oraz innych środków niezbędnych do realizacji świadczeń medycznych. Prowadzenie obowiązującej dokumentacji oraz przedstawianie okresowych...

Asystent / Asystent ka ds. Administracji

Kompleksowa obsługa administracyjna (przyjmowanie podań, zaświadczenia, legitymacje). Codzienna, wielokanałowa komunikacja ze studentami (bezpośrednia, e-mail, telefon). Samodzielne rozwiązywanie bieżących spraw oraz problemów studenckich. Aktywne wspieranie działań podnoszących satysfakcję studentów i wizerunek Biura...

Młodszy Specjalista ds. Dokumentacji Technicznej

Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem i archiwizacją dokumentów, w tym wprowadzanie dokumentów finansowych do systemu DMS. Rozliczanie usług: przygotowywanie protokołów z wykonanych prac oraz kontrola przychodów i kosztów. Prowadzenie magazynu materiałów serwisowych w systemie Comarch ERP XL (wprowadzanie, aktualizacja...

Specjalista / Specjalistka ds. Administracyjnych

Obowiązki Ścisła współpraca z Terminalem Magazynowym, Logistyką i Działami Obsługi Klienta. Generowanie, przekazywanie i archiwizowanie dokumentacji załadunkowej i sprzedażowej. Monitorowanie stanów magazynowych oraz uzupełnianie dokumentów (WZ, PM). Wprowadzanie zleceń na platformę transportową i potwierdzanie dostaw....

Asystent / Asystentka Kierownika Kontraktów

Twój zakres obowiązków Wsparcie Kierownika Kontraktów w bieżącej koordynacji realizowanych projektów, Zarządzanie dokumentacją projektową oraz jej archiwizacja zgodnie z procedurami, Utrzymywanie kontaktu z klientami – prowadzenie korespondencji i bieżąca komunikacja, Przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby...