Praca: Sekretarz


URZĄD MIEJSKI W ŁASZCZOWIE
Sekretarz
Miejsce pracy: Łaszczów
Numer: StPr/25/0685
OBOWIĄZKI:
Sekretarz gminy zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania urzędu w tym koordynowanie prac między komórkami, nadzorowanie obiegu dokumentów i informacji a także realizowanie innych obowiązków powierzonych przez przełożonego.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali przedstawiciele władz publicznych (wymagany staż - lata: 4)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Zarządzanie zasobami ludzkimi
Uprawnienia: znajomość obsługi komputera


Wymagania inne:

Wymagane doświadczenie zawodowe: udokumentowany co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, których mowa w art. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dn. 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.Wymagania dodatkowe:umiejętności organizacyjne i zarządcze, znajomość przepisów prawnych oraz doświadczenie w administracji samorządowej, znajomość ustaw:a) z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,b) z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,c) z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,d) z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Miejsce pracy:

Łaszczów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 1 400 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy - Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Wykonywanie prac administracyjno-biurowych Wprowadzanie danych do systemu Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie Współpraca z wszystkimi działami firmy Dobra znajomość obsługi komputera Znajomość języka angielskiego Komunikatywność i wysoka kultura osobista Chęć do nauki i zdobywania nowych umiejętności...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością zarządzanie dokumentacją budynku sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem kwaterowanie mieszkańców internatów/kwater...

Office Assistant

Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie umów z kontrahentami, pilnowanie...

Fakturzystka

Wystawianie faktur sprzedaży oraz korekt w firmowym systemie Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach księgowych oraz wewnętrznych bazach Przygotowywanie i wystawianie zleceń oraz dokumentów handlowych Kontrola poprawności danych na dokumentach oraz dbanie o kompletność dokumentacji Archiwizacja dokumentów w formie...

Inżynier konstrukcji – asystent

wsparcie przy opracowywaniu projektów i ekspertyz technicznych wykonywanie obliczeń, analiz dokumentacji oraz wizji lokalnych w budynkach przygotowanie rysunków konstrukcyjnych i opisów technicznych koordynacja prac z zespołem projektowym i innymi specjalistami wykształcenie budowlane – minimum średnie znajomość AutoCAD i...