Praca: Sekretarz/sekretarka


Sąd Okręgowy w Gliwicach
Sekretarz/sekretarka
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/25/1629
OBOWIĄZKI:
KONKURS: Szczegóły konkursu na stronie www.gliwice.so.gov.plnabór O.KDR.1101.13.2025Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie lub średnie branżowe, umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych, umiejętność sprawnej organizacji pracy, zdolność analitycznego myślenia, umiejętność pracy pod presją czasu, operatywność, odporność na stres, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku. Wymagania dodatkowe: komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoki poziom kultury osobistej, sumienność, odpowiedzialność, mile widziane doświadczenie zawodowe zdobyte w pracy w sądzie. Zakres obowiązków: prowadzenie oraz obsługa sekretariatu Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów: wykonywanie czynności, w tym ewidencyjnych, zarówno w wersji tradycyjnej, jak i przy wykorzystaniu systemu Sawa, wynikających z zadań zleconych w sprawach rodzinnych, opiekuńczych, rozwodowych oraz w sprawach nieletnich, zakładanie teczek dla zarejestrowanych spraw, prowadzenie dokumentacji OZSS z przestrzeganiem ustawy o ochronie danych osobowych, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji OZSS, obsługa programów: Sawa, EZD, przyjmowanie interesantów i udzielanie im informacji, współpraca z wydziałami i oddziałami Sądu Okręgowego w Gliwicach oraz sądów rejonowych z gliwickiego okręgu sądowego, wykonywanie prac zleconych przez Kierownika Sekretariatu. Oferta również dla osób z niepełnosprawnościami; miejsce pracy: Zabrze; 1/2 etatu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Sekretarka
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

2 500 PLN


Opis wynagrodzenia:

brutto

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy - Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Wykonywanie prac administracyjno-biurowych Wprowadzanie danych do systemu Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie Współpraca z wszystkimi działami firmy Dobra znajomość obsługi komputera Znajomość języka angielskiego Komunikatywność i wysoka kultura osobista Chęć do nauki i zdobywania nowych umiejętności...

Recepcjonista / Recepcjonistka

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie internatami/kwaterami internatowymi w szczególności: bieżący nadzór nad nieruchomością zarządzanie dokumentacją budynku sprawowanie nadzoru nad powierzonym mieniem kwaterowanie mieszkańców internatów/kwater...

Office Assistant

Jako Office Assistant będziesz realizować zadania w ramach 2 obszarów: DOKUMENTY & FINANSE: opisywanie dokumentów dla księgowości i umieszczanie ich w systemie wystawianie faktur dla klientów i kontrahentów wsparcie w obiegu dokumentów spółkowych (odbiór korespondencji, przygotowanie umów z kontrahentami, pilnowanie...

Fakturzystka

Wystawianie faktur sprzedaży oraz korekt w firmowym systemie Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach księgowych oraz wewnętrznych bazach Przygotowywanie i wystawianie zleceń oraz dokumentów handlowych Kontrola poprawności danych na dokumentach oraz dbanie o kompletność dokumentacji Archiwizacja dokumentów w formie...

Inżynier konstrukcji – asystent

wsparcie przy opracowywaniu projektów i ekspertyz technicznych wykonywanie obliczeń, analiz dokumentacji oraz wizji lokalnych w budynkach przygotowanie rysunków konstrukcyjnych i opisów technicznych koordynacja prac z zespołem projektowym i innymi specjalistami wykształcenie budowlane – minimum średnie znajomość AutoCAD i...