Praca: Specjalista do spraw stosunków międzynarodowych


Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Specjalista do spraw stosunków międzynarodowych
Miejsce pracy: Zawiercie
Numer: StPr/25/0233
OBOWIĄZKI:
- prowadzenie negocjacji i nawiązywanie kontaktów z odbiorcami zagranicznymi, tworzenie korespondencji elektronicznej w języku angielskim,- selektywne wyszukiwanie informacji,- badanie możliwości w zakresie dofinansowania ze środków zagranicznych (programy unijne i międzynarodowe),- interpretowanie informacji płynących z innych krajów.Zatrudnienie w ramach umowy zlecenie 20 godzin tygodniowo. Stawka godzinowa 100 zł.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie/ MBA
Język: angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania dodatkowe:

Język: bengalski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

wykształcenie wyższe związane/MBA; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; znajomość języka angielskiego na poziomie C2; znajomość języka bengalskiego na poziomie C2, otwartość; innowacyjne podejście do działania, umiejętności organizacyjne, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami zagranicznymi w, tym z krajów azjatyckich; umiejętność analitycznego myślenia; znajomość azjatyckiego rynku pracy;

Miejsce pracy:

Zawiercie


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 8 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu

APLIKUJ TERAZ

Asystentka Zarządu

Główne zadania: obsługa sekretariatu – wykonywanie codziennych zadań administracyjnych i biurowych, zarządzanie korespondencją oraz dokumentami Spółki, prowadzenie rejestrów dokumentów wewnętrznych Spółki, koordynowanie kalendarza spotkań, dbanie o sprawne funkcjonowanie biura, współpraca z wszystkimi działami...

Pracownik magazynowy

Miejsce pracy: Będzin Twoje zadania: Prowadzenie elektronicznych wykazów stanów magazynowych Katalogowanie materiałów i kontrola stanów magazynowych Sporządzanie dokumentacji związanej z wydaniami i zwrotami Prowadzenie rejestru dostawców Obsługa reklamacji, gwarancji i aktualizacji Nasze wymagania: Sumienność i rzetelność...

Asystent / Asystentka dyrektora

Zadania: Zarządzanie kalendarzem spotkań dyrektora i umawianie terminów. Obsługa administracyjna biura dyrektora. Przygotowywanie i redagowanie dokumentów (korespondencja, raporty, prezentacje). Wizualne porządkowanie informacji za pomocą map myśli. Dogłębny research internetowy i wyciąganie kluczowych informacji. Chat GPT:...

Specjalista ds. Obsługi Organów Statutowych

Organizowanie i koordynowanie pracy Zarządu oraz kontakt z Zarządami spółek zależnych. Składanie wniosków o wpisy w KRS oraz uzyskiwanie zaświadczeń dla Członków Zarządu i Rady Nadzorczej. Prowadzenie korespondencji z właścicielem spółki oraz sporządzanie dokumentacji na potrzeby posiedzeń organów statutowych....

Młodszy asystent

. przeprowadzanie wstępnego obchodu, uczestniczenie w obchodzie chorych przez ordynatora, referowanie stanu zdrowia chorych powierzonych jego opiece oraz notowanie podczas obchodu zaleceń ordynatora/ koordynatora, 2. staranne badanie pacjenta oraz prowadzenie historii choroby chorych powierzonych jego opiece, przygotowywanie...