Praca: Specjalista ds. administracji biurowej


Ogłoszenie numer: 10400937, z dnia 2025-11-07

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. administracji biurowej

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • wspieranie codziennych działań administracyjnych w biurze,
  • przygotowywanie materiałów i komunikatów dla pracowników,
  • organizacja i koordynacja zamówień na artykuły biurowe i spożywcze,
  • nadzorowanie sal konferencyjnych i zamówień cateringowych,
  • tworzenie poradników dla nowych pracowników i osób podróżujących służbowo,
  • współpraca przy organizacji niewielkich wydarzeń firmowych,
  • zgłaszanie i wdrażanie usprawnień procesów biurowych.

Wymagania

  • wykształcenie średnie lub wyższe,
  • doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziana współpraca z klientami zagranicznymi,
  • dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
  • pewna obsługa komputera i pakietu MS Office,
  • zdolność pracy zespołowej i pod presją czasu,
  • wysoka etyka pracy, profesjonalizm i samodzielność,
  • umiejętność planowania, organizacji i rozwiązywania problemów,
  • pozytywne nastawienie i chęć rozwoju zawodowego.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub zlecenie na pełen etat,
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kompetencji,
  • możliwość zdobycia praktycznych umiejętności w dynamicznym, międzynarodowym środowisku,
  • dostęp do konsultacji z różnych dziedzin (psychologia, prawo, finanse, sprawy pracownicze),
  • wsparcie w rozwoju kompetencji organizacyjnych i administracyjnych,
  • przyjazną atmosferę i możliwość poznania nowych rozwiązań w pracy biurowej.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. biura i administracji

Opis stanowiska: kompleksowa obsługa administracyjna biura oraz wsparcie zespołów w codziennych zadaniach, koordynacja przepływu korespondencji i dokumentów, przygotowywanie faktur, zestawień i dokumentacji dla księgowości, nadzór nad flotą pojazdów, polisami i środkami trwałymi, zamawianie materiałów biurowych i dbanie o...

Starszy Specjalista ds. Raportowania i Wizualizacji Danych

Zadania, które na Ciebie czekają: Tworzenie wizualizacji i raportów – projektowanie i przygotowywanie przejrzystych, angażujących wizualizacji / prezentacji w Power BI i Power Point oraz raportów finansowych i operacyjnych wspierających procesy zarządcze. Analiza danych – pozyskiwanie, przetwarzanie i analizowanie danych z...

Specjalista ds. administracji i rozliczeń

Firma posiada status Zakładu Pracy Chronionej. Zatrudniamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Obowiązki: Prowadzenie bieżących aktualizacji danych w umowach i aneksach Kontrola i obieg dokumentów dotyczących rozliczeń z Klientami Przygotowywanie danych i specyfikacji do faktur Wystawianie faktur oraz...

Asystent / Asystentka Managera

wspieranie kierownika klubu w codziennym zarządzaniu, współorganizowanie pracy zespołu recepcji i trenerów, dbanie o wysoką jakość obsługi członków klubu, udział w wydarzeniach promocyjnych i lokalnych inicjatywach, obsługa bieżącej dokumentacji, grafików i korespondencji mailowej, wsparcie w działaniach marketingowych,...

Asystent ds. Administracji Nieruchomości z j. niemieckim

wsparcie administracyjne działu Facility Management, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentacji, kontrola faktur i terminów płatności, organizacja spotkań i udział w nich, dodatkowe zadania administracyjne i informacyjne. wykształcenie ekonomiczne,...