Praca: Specjalista ds. Administracji i Komunikacji w Biurze ds. Sojuszu Applied, Connected, Entrepreneurial and Engaged – European University (ACE2-EU)


Specjalista ds. Administracji i Komunikacji w Biurze ds. Sojuszu Applied, Connected, Entrepreneurial and Engaged – European University (ACE2-EU)
Miejsce pracy: Gdańsk
R/90R24/AB

DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:

  • koordynacja działań wymaganych przez zapisy projektu sojuszu ACE2-EU i projektów wspierających sojusz ACE2-EU, w tym także nadzór merytoryczny nad personelem zaangażowanym w realizację sojuszu ACE2-EU i projektów wspierających sojusz w ramach innych jednostek GUMed,
  • wsparcie przygotowania raportów z realizacji projektu sojuszu ACE2-EU i aktywna współpraca przy przygotowywaniu raportów z realizacji z opiekunami poszczególnych projektów wspierających sojusz dla zapewnienia prawidłowego raportowania i rozliczenia tych projektów,
  • koordynacja organizacji wydarzeń związanych z realizacją zadań sojuszu w GUMed,
  • bieżące wsparcie przedstawicieli GUMed w ciałach międzynarodowych sojuszu, w tym przekazywanie informacji członkom, przygotowywanie materiałów, opracowań i prezentacji niezbędnych dla ich działalności w sojuszu,
  • obsługa komunikacji z przedstawicielami instytucji partnerskich, partnerów stowarzyszonych oraz instytucji finansujących projekty związane z działalnością sojuszu ACE2-EU,
  • prowadzenie komunikacji wewnętrznej w GUMed związanej z zadaniami w ramach sojuszu ACE2-EU i projektach powiązanych, komunikowanie możliwości współpracy w ramach ACE2-EU w postaci stron internetowych, newsletterów, mailingu, szkoleń i spotkań stacjonarnych,
  • opracowywanie procedur angażowania pracowników GUMed w działania sojuszu tj. projekty wewnętrzne, regulaminy wyjazdów, zakresy obowiązków osób zaangażowanych.

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • doświadczenia w administracji biurowej, organizacji spotkań oraz przygotowaniu dokumentacji,
  • doświadczenia w prowadzaniu komunikacji różnymi kanałami, w tym mediami społecznościami, stroną internetową, komunikatami w ramach newsletterów, prowadzeniu prezentacji i spotkań informacyjnych,
  • znajomości regulacji krajowych oraz UE dotyczących realizacji kształcenia na poziomie wyższym, w tym w szczególności wymiany akademickiej, organizacji programów studiów, rozwoju dydaktyki w uczelniach,
  • biegłej znajomości języka angielskiego na poziomie C1 i doświadczenia w pracy z użyciem tego języka,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na uczelni wyższej i znajomości zasad realizacji projektów finansowanych z programów Komisji Europejskiej.

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę,
  • pracę w najlepszej uczelni medycznej w Polsce, posiadającej status uczelni badawczej,
  • możliwość podnoszenia kompetencji w ramach obejmowanego stanowiska,
  • pracę w jedynej uczelni medycznej posiadającej status Europejskiego Uniwersytetu,
  • atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych.
APLIKUJ TERAZ

Asystent ds. wsparcia serwisu

Główne zadania na stanowisku: Wsparcie serwisu w doborze części zamiennych, Badanie dostępności części zamiennych na rynku krajowym oraz zagranicznym, Weryfikacja poprawności doboru części, Nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami, Negocjowanie cen, Aktualizowanie cen zakupowych i sprzedażowych, Obsługa elektronicznych...

Magazynier archiwalny

Nazwa stanowiska: magazynier archiwalny Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Przejmowanie z jednostek ogólnouczelnianych materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej i rozmieszczenie ich w odpowiednich magazynach. Wycofywanie dokumentacji z magazynów – prowadzenie ewidencji wycofania i...

Asystent / Asystentka ds. wprowadzania danych

Szukamy studenta do 26 roku życia. Czas pracy: Elastyczne godziny pracy w przedziale 9:00-17:00 od poniedziałku do piątku. (Ilość godzin do ustalenia przed rozpoczęciem współpracy). Po okresie próbnym możliwość pracy zdalnej (home office). Zakres obowiązków: Wprowadzanie danych do firmowej aplikacji online. Sprawdzanie...

Asystent / Asystentka ds. produkcji odzieży

Zadania: Pomoc w wystawianiu zleceń produkcyjnych Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie organizacji produkcji (SOP) Wsparcie w kalkulacji zużycia materiałów Pomoc w rozliczaniu zleceń produkcyjnych Zgłoś się do nas, jeżeli: Posiadasz znajomość obsługi komputera, w tym pakietu Office Masz doskonałe umiejętności...

Młodszy administrator danych z językiem niemieckim

Opis stanowiska: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie opracowywanie i analiza danych monitorowanie przebiegu procesu opracowywanie zleceń wewnętrznych Oczekiwania: znajomość języka niemieckiego (szukamy osób na wielu poziomach zaawansowania minimum B1) wykształcenie średnie lub wyższe znajomość środowiska Windows i MS...