Praca: Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta


Firma z branży budowlanej zajmująca się sprzedażą stolarki okiennej i drzwiowej. 

https://www.montplast.com.pl/

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Łódź, Górna
Opis stanowiska:
  • Praca stacjonarna na stanowisku biurowym.
  • Wystawianie faktur VAT i rozliczanie raportów kasowych.
  • Kontakt z klientami w sprawach związanych z rozliczeniami.
  • Ustalanie i prowadzenie terminarza montaży dla klientów.
Wymagania:
  • Biegła obsługa programów Word i Excel.
  • Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku biurowym.
  • Umiejętność pracy zespołowej i komunikatywność.
  • Mile widziana znajomość podstaw kadrowych oraz rynku stolarki okiennej i drzwiowej (nie jest to wymagane).
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełny etat.
  • Terminowe wynagrodzenie.
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w pozytywnym zespole.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
APLIKUJ TERAZ

Młodszy Specjalista ds. Komunikacji i Współpracy z innymi podmiotami - Łącznik w VII Oddziale Terenowym

Zadania: Realizacja czynności zapewniających bieżący obieg dokumentacji oraz obsługę logistyczną jednostki, w tym: bieżąca współpraca z innymi komórkami Straży Miejskiej i podmiotami zewnętrznymi w zakresie doręczania i odbioru dokumentacji służbowej dotyczącej pracy jednostki zapewnienie transportu w zakresie...

Specjalista ds. Administracji i Obsługi Klienta

Opis stanowiska: Praca stacjonarna na stanowisku biurowym. Wystawianie faktur VAT i rozliczanie raportów kasowych. Kontakt z klientami w sprawach związanych z rozliczeniami. Ustalanie i prowadzenie terminarza montaży dla klientów. Wymagania: Biegła obsługa programów Word i Excel. Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku...

Asystent - Pomoc Księgowa do biura rachunkowego

praktyczna znajomość zagadnień księgowych znajomość języka angielskiego - mile widziana dobra organizacja pracy

Specjalista ds. Administracji

Realizacja i obsługa wniosków zakupowych materiałów, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału Przygotowywanie zapytań ofertowych, analiza ofert i monitoring zamówień Prowadzenie postępowań zakupowych na Platformie Zakupowej Opisywanie faktur za zakupione produkty i usługi Sporządzanie raportów zgodnie z...

Pracownik ds. Obsługi Magazynu i Administracji

Zakres obowiązków: Obsługa procesu zamówień zgodnie z firmowymi procedurami. Kompletowanie, archiwizacja i dystrybucja dokumentacji. Przyjmowanie zleceń, ich wprowadzanie do systemu oraz wystawianie faktur w programie Insert GT. Kontakt telefoniczny i mailowy z innymi działami oraz kontrahentami. Monitorowanie stanów...