Praca: Specjalista ds. administracji i organizacji imprez


Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
Specjalista ds. administracji i organizacji imprez
Miejsce pracy: Sławków
Numer: StPr/25/0461
OBOWIĄZKI:
Organizacja i koordynacja wydarzeń i projektów kulturalnych, artystycznych i edukacyjnych.Sporządzanie planów i scenariuszy imprez.Określanie potrzeb technicznych i finansowych dla realizacji imprez i projektów.Samodzielne prowadzenie imprez kulturalnych.Monitorowanie harmonogramów i dbałość o logistykę wydarzeń.Kontakt z partnerami, artystami, wykonawcami oraz dostawcami usług.Organizowanie i współorganizowanie akcji promocyjnych MOK.Współpraca z zespołem Ośrodka w celu realizacji działań statutowych.Przygotowanie dokumentacji związanej z działalnością Ośrodka (np. umowy, wnioski, sprawozdania).Obsługa korespondencji oraz zarządzanie biurem.Praca wg grafiku w systemie zmianowym (7:00-15:00/13:00-21:00, weekendy).I umowa na czas określony 3 miesięcy z możliwością nawiązania stałej współpracyWymagane dokumenty:CV z dopiskiem: Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Miejski Ośrodek Kultury w celu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016, str.1), list motywacyjny.Dokumenty aplikacyjne składać można osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Kultury ul. Młyńska 14, Sławków, pokój nr 47 w godzinach 8.00 15.00 lub w formie elektronicznej wysyłając je na adres: sekretariatmok@mok.slawkow.pl do dnia 11.04.2025.W temacie wiadomości prosimy wpisać: "Rekrutacja Specjalista ds. Administracji i Organizacji Imprez".
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: prawo jazdy kat B


Wymagania inne:

Minimum średnie, preferowane wyższe (administracja, zarządzanie, kulturoznawstwo, pokrewne).Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku.Znajomość obsługi oprogramowania i sprzętu biurowego.Umiejętność przygotowywania dokumentacji administracyjnej.Prawo jazdy kat. B.Mile widziana znajomość przepisów i procedur prawnych związanych z działalnością instytucji kultury.Doskonała organizacja pracy i umiejętność planowania.Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku.Kreatywność i inicjatywa w realizacji zadań.Komunikatywność i umiejętność budowania relacji z różnorodnymi interesariuszami.Odpowiedzialność, rzetelność i sumienność.Wysoka kultura osobista.Dyspozycyjność, w tym gotowość do pracy w systemie zmianowym (7:00-15:00/13:00-21:00, weekendy).

Miejsce pracy:

Sławków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

APLIKUJ TERAZ

Pracownik biurowy - Sekretarz szkoły

Opis stanowiska Tworzenie i realizowanie strategii marketingowej Profesjonalny dobór rozwiązań do potrzeb klientów Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i planowanie aktywności wobec klientów Pozyskiwanie oraz stała współpraca z klientami w zakresie doradztwa, sprzedaży usług edukacyjnych Współpraca z grafikami pod...

Specjalista / Starszy Specjalista ds. raportowania niefinansowego (ESG)

Wyzwania, jakie czekają na Ciebie: Identyfikowanie źródeł informacji i gromadzenie danych do wskaźników ESG na poziomie Spółki i Grupy Kapitałowej Weryfikowanie i przygotowanie danych do raportów ESG na poziomie Spółki i Grupy Kapitałowej Dbanie o poprawność zgromadzonych danych i obliczonych wskaźników na poziomie...

Recepcjonista (staż)

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany Wymagania inne:

Pracownik biurowy/planowanie wentylacji i rekuperacji

Planowanie wentylacji, wycena, tworzenie oferty, praca biurowa Wymagania konieczne: Uprawnienia: obsługa programu AutoCad Wymagania inne: komunikatywna znajomość języka angielskiego oraz znajomość obsługi programu AutoCad

Pracownik biurowy

wg programu stażu w godz.: 9.00-17.00.miejsce stażu:Medi-Solution Sp. z o.o.Zawiercie, ul. Kromołowska 4 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: wykształcenie średnie, obsługa komputera